Gå til innhold

Uff, jeg begynner å ane ett stort problem her :S

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er redd for loftet.....

Ikke bare litt redd, men ekkelt skremmende hjertebankende skjelvende redd :(

I "gammelhuset" var loftet stort og oversiktelig, med gåhøyde og skikkelig trapp opp. Ikke skummelt...

Her er det sånn ned-trekks-stige og enten krabbehøyde eller gå-krumbøydhøyde. Dårlig med lys, spindelvev og støv..... uææææ

Og med alle disse sakene og tingene som følger med i et liv, så MÅ man jo ha lagringsplass ett eller annet sted.

Jeg kan fint klare å gå opp stigen og skuffe ting inn, ikke noe problem.

Men det er værre med det å få plassert ting rundt deroppe. Så ikke alt velter seg rundt i et nytt kaos

Hvordan er det med dere og lofts-følelsen?

Er det bare jeg som synes loft er skummelt og ekkelt eller?

Har forøvrig samme følelse for kjellere hehe. Her er det heldigvis ikke sånt, så DET slipper jeg i allefall

Lurer på om det går an å få tak i en snill loftsnisse noe sted jeg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke loft som du har, men en loftstue med soverom og flere boder. Husker vi hadde en sånn ned-trekkstige når jeg bodde hjemme ( er det ikke rart at vi fremdeles sier hjemme når vi snakker om barndomshjemmet?).

Nå skal det sies at jeg ikke var så mye oppe på loftet i de tider, men jog kan ikke huske å være redd der..

Men jeg er ikke en stor fan av mørke kjellere.. grøss.. Det går greit å være der om dagen, men etter mørkets frembrudd.. Er nok litt barnslig mørkeredd.

Skrevet

Heldigvis har jeg aldri vært redd for hverken kjeller eller loft og vi har en stor rotekjeller og et flott loft med nesten ståhøyde. Om vi hadde vært flink til å systematisere så kunne vi virkelig hatt ting på stell, men...

Hjemme er rart! Jeg sier hjem om både der jeg bor og der min mor bor. Selv om hun har solgt barndomshjemmet mitt og kjøpt leilighet så blir det til at jeg sier "å dra hjem" når jeg skal dit eller snakker om det. Mitt egentlige hjem er jo mitt hele tiden så jeg tenker ikke så mye over det før Trollfar lurer på om jeg ikke bor sammen med ham og trollungene:o)

Skrevet

Det ville være dumt å måtte lagre alt i stua, så du må nok bare få eskene opp dit ;-) Ta med deg et av barna da vel. Da må du liksom være stor og tøff for dem og da glemmer du at du er redd. Dessuten er det jo mindre skummelt når man er sammen med noen. Jeg er ikke loftredd og ikke kjellerredd heller, så jeg kan komme og holde deg med selskap :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...