Anonym bruker Skrevet 14. september 2008 #1 Skrevet 14. september 2008 Jeg ser at en anonym har lagt ut en link på et barn som anonym sier er stygt. Er dette lov lurer jeg på? Jeg ser på det som ærekrenkelse og direkte mobbing av andres barn. Burde man tipse vedkommene som har denne annonsen på finn slik at vedkommene evuntuellt kan anmelde saken? Jeg blir sjokkert over at noen kan være så frekke og legge ut en link på denne måten. Hvorfor drite ut andres barn på en slik måte? Hva bør man gjøre i en slik sak? Det må da finnes lover og regler for dette.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2008 #2 Skrevet 14. september 2008 La det ligge! Det er da ikke noen grunn til å dra denne stakkars moren til dette barnet som overhode ikke var noe stygt å se på, inn i denne syke Bim-verdenen! Forhåpentligvis vil hun aldri få vite noe om det.... Men det er jo noe til ettertanke mht å legge ut bilde av barna sine for alle til å se.....
Anonym bruker Skrevet 14. september 2008 #3 Skrevet 14. september 2008 Jeg hadde blitt enormt såret om noen hadde lagt ut bilde av mitt barn på denne måten. Jeg hadde blitt drit forbanna på den som hadde gjort det. Helt enig i at det er ærekrenkelse og gjøre dette. Tror det fins lover på dette området.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2008 #4 Skrevet 14. september 2008 Trodde ikke at noen var i stand til dette. Den som la ut linken er nok fryktelig lei seg nå kan jeg tippe. Kanskje man har lært noe av det som ble gjort. At man kan passe sine egene saker og ikke legge ut link som sårer, mobber og slenger dritt om andres barn. Barn er en liten gave syns jeg. Er et mirakel hver gang et barn blir født.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2008 #5 Skrevet 14. september 2008 Tror ikke det er lov til å legge ut noe slikt. Dårlig gjort å legge ut linken. Kanskje personen som gjorde det er full av hormoner for tiden. Kanskje personen ikke mener det heller.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2008 #6 Skrevet 14. september 2008 I så fall burde HI av den andre tråden lagt inn et innlegg på ris og ros og beklaget det hele og selv bedt om at tråden ble slettet!
kivs Skrevet 14. september 2008 #7 Skrevet 14. september 2008 Jeg håper at anonym som la ut linken har lært av alt som har blitt skrevet her inne etter at linken ble lagt ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå