Tromsøjente Skrevet 14. september 2008 #1 Skrevet 14. september 2008 Har sett på Lego sin...noen med erfaring med denne? noen med erfaringer med noen andre merker?
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 14. september 2008 #2 Skrevet 14. september 2008 Jeg har kjøpt på Hennes og Mauritz. Den er litt tynn, men jeg bruker den mest fordi den fungerer fint i forhold til at gutten ikke klarer å sparke av seg dyna om natta. Og så slipper jeg trekke dyna helt opp til haka, og være redd for at han får dyna over hodet.
Tromsøjente Skrevet 14. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. september 2008 Hei mamma til Nicklas:) hvilket merke er det på din nattsovepose? og tjukkemagen-slank igjen: er det sånn "spenne-fast greier" på soveposene fra HM og?
rampete robin Skrevet 14. september 2008 #5 Skrevet 14. september 2008 Vi brukte en tynn "soveposevest" som satt fast i senga. Jenta vår fikk ikke reist seg opp, men hun kunne snu seg og sove på begge sidene. Brukte den en periode da hun ikke "klarte" å legge seg rolig til å sove. Husker ikke hvor gammel hun var, men tror hun var drøye året. Fungerte fint :-)
ha82 Skrevet 14. september 2008 #6 Skrevet 14. september 2008 Vi kjøpte vår på babyshop.Jeg var veldig skeptisk til at lillegutt skulle ligge i den i starten, synes det var grusomt å spenne den fast.Men nå noen maneder senere fungerer det fantastisk! Etter at sønnen vår på snart 11 mnd har sovnet hekter vi av hempene, slik at han kan bli mere fri.Vi var nødt til å skaffe baby-safe siden lillegutt bare reiste seg opp. Synes posen var dyr da vi kjøpte den-450 kr.Men nå er den verdt det. Lykke til med innkjøp!
Princen min Skrevet 14. september 2008 #7 Skrevet 14. september 2008 Jeg husker ikke hvilket merke d er,og kan ikke inn å se nå for jeg har lagt han. D er sånn en nattsafe som du spenner fast,jeg kjøpte min på barnebutikken Refleks,di di har på H&M er ikke til å spenne fast.. Jeg er kjempe fornøyd med denne,for han snudde seg over på magen fra han var 4 mnd...og etter alt du har hørt om d,og hva helsesøstra sier så er ikke d lurt,så jeg kjøpte en slik en pose og d har han gjort siden han var 4 mnd...nå er han 6,5 og han kommer til å ligge i den en stund til fremover,og d går kjempe fint...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå