Anonym bruker Skrevet 14. september 2008 #1 Skrevet 14. september 2008 Dette innlegget er slettet fordi vi ikke ønsker at man kommenterer andres barn her inne på hvorvidt de er pene eller ikke. Det er helt usakelig. Her har HI hentet inn en link fra en annonse hos FINN og lagt den ut her, slik adferd ønsker ikke vi. HI har fått en personlig advarsel fra meg om dette også. Jordmor Siri
Anonym bruker Skrevet 14. september 2008 #2 Skrevet 14. september 2008 Herregud da hi, denne ungen var jo kjempe skjønn. Du burde da vite bedre en og legge ute bilde av unger bare fordi du ikke syns de er pene, stakkars foreldre. tenk hvis mora er her inne på forumet og ser det. SKAM DEG.
ZZzZzzZ Skrevet 14. september 2008 #3 Skrevet 14. september 2008 er du sjalu eller HI? utrolig tåpelig og legge ut den linken og skrive at ungen er stygg!
Anonym bruker Skrevet 14. september 2008 #4 Skrevet 14. september 2008 Ja, for du hørtes veldig oppegående ut :-S Ungen var helskjønn!
Mamsen86 Skrevet 14. september 2008 #5 Skrevet 14. september 2008 Herregud så stygge enkelte mennesker kan være.. Og da snakker jeg om deg, HI. Ungen var nydelig!
Anonym bruker Skrevet 14. september 2008 #8 Skrevet 14. september 2008 Herregud. dette må vel være noe av det frekkeste innlegget jeg har sett hittil...og lar meg skjeldent sjokkere. Hvis du er et voksent menneske og i tillegg har barn (tørr ikke tenke på hva slags komplekser du kommer til å påføre ungen din når du driver å kaller andres unger for stygge!!!!!!) så burde du virkelig skamme deg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fy fader. Får helt vondt langt inni sjela av å lese sånne innlegg.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2008 #9 Skrevet 14. september 2008 At det går ann å legge ut en link på denne måten. Æreskrenkelse syns jeg det er. Skam deg.. Slikt gjør man ikke. Du burde vært anmeldt for å legge ut denne linken.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2008 #10 Skrevet 14. september 2008 Hva er det du driver med. Håper du blir anmeldt. Kanskje greit å tipse de på finn at du din frekke faen har lagt ut linken her.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2008 #11 Skrevet 14. september 2008 har meldt fra til moderator jeg og. Skam deg!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 14. september 2008 #12 Skrevet 14. september 2008 At det går ann å gjøre noe slikt. Er du ikke helt med i denne verden? Normaltfungerende mennesker gjør ikke slikt.
emmy99 Skrevet 14. september 2008 #14 Skrevet 14. september 2008 Du bør sjekke synet ditt.. Den babyn var faktisk i mine øyne noe av det nydeligste jeg har sett.. SKAMMMM deg du som legger ut et sånt innlegg, finn deg en annen hobby..
Anonym bruker Skrevet 14. september 2008 #16 Skrevet 14. september 2008 Slutt å svare på tråden, så blir den borte! Den er meldt til moderator
kivs Skrevet 14. september 2008 #17 Skrevet 14. september 2008 Hvorfor legger du ut en link på denne måten? Det som er stygt for deg kan være pent for andre. Syns du går for langt når du legger ut linken for alle andre her inne. Hva om noen hadde gjort det med ditt barn? Hva ville du ha følt da? Må du stoppe opp og tenke på hva du driver med.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 14. september 2008 #18 Skrevet 14. september 2008 Skam deg HI,håper du blir politianmeldt.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2008 #19 Skrevet 14. september 2008 Herregud HI!! Få på deg gluggene, for ungen var jo kjempeskjønn!! Alt ett voksent menneske får seg til å skrive altså, er helt utrolig... men men!! God bedring HI, for du er tydligvis ikke helt god!!
Anonym bruker Skrevet 14. september 2008 #20 Skrevet 14. september 2008 Æsj så ekkel du er hi! ungen er jo nydelig, lik gutten min var den også.
Tommage♀♂ Skrevet 14. september 2008 #21 Skrevet 14. september 2008 Tenker HI er mor til dette barnet, og laget innlegget for å få vist annonsen sin + få høre skryt av gullet sitt. Uansett er HI patetisk
Lillemus&mamma'n Skrevet 14. september 2008 #22 Skrevet 14. september 2008 Var ikke det en helt vanlig baby, da?
Anonym bruker Skrevet 14. september 2008 #23 Skrevet 14. september 2008 Herregud... Håper du er gravid , du kommer sikkert til å få en super stygg unge selv når du gjør noe slikt mot andre. Alle får sin straff!
malingus Skrevet 14. september 2008 #24 Skrevet 14. september 2008 Jeg har hittil bare sett virkelig virkelig stygg baby, og det var ikke denne! Han så da helt normal ut!
Anonym bruker Skrevet 14. september 2008 #25 Skrevet 14. september 2008 Jeg er mor til barnet, og la ikke ut kommentaren selv. Er ikke medlem her inne, men har fått låne en anonymprofil av hun som tipset meg om denne stygge kommentaren. Jeg er stolt mor til verdens nydeligste jente. ferdig med det. Det er uansett ikke din sak! Få deg et liv! Har tatt kontakt med eierne av siden, og de har lovet å rydde opp i dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå