Herlige barn har jeg fått Skrevet 14. september 2008 #1 Skrevet 14. september 2008 Har tenkt og ønske bokhyller evnt gavekort på bohus valgfri sum selvsagt. Strikket klær fra den ene bestemoren, hun har sagt hun skal strikke en genser til mellomste, men den har jeg kjøpt garn til selv! Lydbøker spill for hele familien dvd filmer bilder for og henge på rommene, ikke broderte! Ullsokker ala ullvang/janus Klær evnt gavekort/penger for og kjøpe noe ungene selv ønsker.
Torpekjærringa Skrevet 14. september 2008 #2 Skrevet 14. september 2008 Ull klær, hjemmestrikka ski & støvler akebrett rattkjelke spill
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 14. september 2008 #3 Skrevet 14. september 2008 William kommer til og ønske seg : Lego Brio togbane/deler til det Ull tøy
LapScouse Skrevet 14. september 2008 #4 Skrevet 14. september 2008 Ullklær, Fisher Price Potte, En god stol til gutten a la : http://cgi.ebay.co.uk/New-Faux-Leather-Childs-Childrens-Chair-Armchair-kids_W0QQitemZ110273370914QQcmdZViewItem?_trksid=p3286.m20.l1116 Har termin i nov så ingen spesifikke ønsker til lillejenta. Ull er det eneste
Lille L Skrevet 14. september 2008 #5 Skrevet 14. september 2008 Ulltøy Tripp Trapp stol En sånn vanelig barnestol som hun kan se på barnetv i Tegnesaker
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 14. september 2008 #7 Skrevet 14. september 2008 For å være helt ærlig så aner jeg ikke. Nå har vi kun bestefar og beste, men kun med ett besteforeldrepar så er jeg blank. Gutten fylte 2 år nå i september og hele familien er så 'flinke' å kjøpe det vi ønsker at han har virkelig alt. Lekekomfyr, sjørøverskute i tre, kaffe/te servise, tripp trapp stol, hjemmestrikkede ullklær, ullundertøy. Det spørs om det blir ønske om mer ullundertøy, og bidrag til noe hyller/reoler til barnerommet som er altfor lite og derfor må organiseres mer. cd spiller blir det kanskje fra oss....
Blåmandag¤ Skrevet 14. september 2008 #8 Skrevet 14. september 2008 Puter til å ha i sengen til eldstejenta. Dundyne til eldstejenta. Klær til lillesøster, tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå