PrøvLykken Skrevet 14. september 2008 #1 Skrevet 14. september 2008 Leser mange som sjekker utflod. Hvordan er det det funker? Hvordan skal det være i de ulike delene av syklusen?Og under graviditet? Hadde vært til stor hjelp voss jeg fikk vite det...
Shiny84 Skrevet 14. september 2008 #2 Skrevet 14. september 2008 dette lurer jeg på oxo... har forventet el rundt 17 sept, men har veldig lotion, melk nå hatt i ca en uke, i dag var det så mye at det dryppet når jeg gikk inn i dusjen, ble litt ekkelt det her, men ...sorry detaljene, pleier aldri ha så mye.. kan det tyde på infeksjon eller no?
Løvinna30 Skrevet 14. september 2008 #3 Skrevet 14. september 2008 det lurer jeg på og. Har hørt noe men kan bare ikke huske hva... Er man som regel "tør" for utflod når man er gravid eller skal det være utflod?
tinemor85 Skrevet 14. september 2008 #4 Skrevet 14. september 2008 du finner mye info om det på pernilleinfo.. under sekret. når jeg var gravid hadde jeg mye utflod tror det er ganske vanlig..
LadyLay Skrevet 14. september 2008 #5 Skrevet 14. september 2008 Det er visst ganske så vanlig med masse utflod under graviditet, men jeg kan ikke huske når det begynte. Hadde ei venninne som skiftet truseinnlegg flere ganger om dagen pga det! mener å ha lest at det er kremaktig hvit/gul farge, men sikkert forskjellig fra person til person:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå