Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 14. september 2008 #1 Skrevet 14. september 2008 har fått så mye vann i kroppen...og da spesielt på halsen, at jeg har virkelig problemer med å puste. Hjelper ikke at lillegutts bein er inne i lungene mine og presser de flate. Noen som har noen tips eller råd?
Gjest Skrevet 14. september 2008 #2 Skrevet 14. september 2008 Kutt ut alt av salt og drikk vatn som om du var ein kamel. Muleg du føler at du må "flytte inn på do" pga all drikkinga, men det å få i seg vatn (væske) er einaste som hjelper har eg haurt. Det med at babyen pressar på lungene kan ein desverre ikkje gjere så mykje med...viss den reagerar på lydar/musikk, så prøv å ha ein speledåse så langt nede på magen som råd, muleg har flyttar seg etter lyden. (min flytta seg etter lyden av ein bamse med speledåse...men det skal seiast, eg følte meg litt teit når eg låg med ein bamse mellom beina;P)
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 14. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2008 nok ikke mulig for babyen å ligge annerledes siden hodet er festet. Og salt, ikke spist noe krydder eller salt på 8mnd Noen andre tips??
Gjest Skrevet 14. september 2008 #4 Skrevet 14. september 2008 har litt flere tips det er mye salt i halvfabrikata mat. prøv å lage ALT fra bunnen av. unngå kjøttpålegg, det inneholder salt. og en ting til: kamille te er vanndrivende, og kan få ut litt av vannet i kroppen. Men ikke overdriv! et par kopper bør være nok.
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 14. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. september 2008 skal prøve teen..... spiser ingenting med salt nå...kun 2 skiver om morningen hvor brødet inneholder minimalt medsalt..så kan ikke skylde på saltet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå