acaa Skrevet 14. september 2008 #1 Skrevet 14. september 2008 Har 4 dager til termin, men slimproppen gikk for snart 2 uker siden og rier startet og stoppet siden tirsdag. var da inne på føden og hadde 3 cm åpning. Nå har det stoppet helt opp og jeg er mildt sagt dritlei:) Satser litt på fullmåne i kveld, men skulle gjerne hatt noen tips i tilegg for å framskynde fødselen. Har lest om kjerringråd på nettet, men er det noen som har erfaring med at noen av de funker? eller noen nye råd å komme med?
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 14. september 2008 #2 Skrevet 14. september 2008 Ha sex hjelper... løpe i trapper....gå mye...
susemor-3 små Skrevet 14. september 2008 #3 Skrevet 14. september 2008 Jeg tror jeg har prøvd alle kjerringråd, bortsett fra sterk mat (får halsbrann) og avføringsmidler. Ingenting har hjulpet meg. Jeg er 5 dager over UL-termin, og 14 dager over min "egen" termin. Håper din ikke er så treg som min:-)
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 14. september 2008 #4 Skrevet 14. september 2008 Det beste rådet jeg kan gi deg er å forsøke å finne roen og slappe av så mye som mulig. De fleste kjerringrådene gjør ikke annet enn å slite ut mor og stjele krefter man ellers burde samle til fødselen. Det er ikke lenge igjen, du må fokusere på det. Snart er alt over og ventetiden en bagatell.
Fuglehjertet Skrevet 14. september 2008 #5 Skrevet 14. september 2008 Sist fikk jeg 4 dager over termin, og kvelden før gikk jeg en laaang tur. Gubben hadde med sykkel, så han skulle sykle hjem og hente bilen hvis det ble for langt. Da jeg kom hjem kjente jeg at nå murrer det, og så kom han 2 1/2 døgn senere. Vet jo ikke om det var turen som hjalp, men lykke til uansett!
fru lykkelig Skrevet 14. september 2008 #6 Skrevet 14. september 2008 Jeg blei satt igang med akupunktur sist og det fungerte kjempebra! Gikk med rier i lange tider, men de dabbet alltid av. Dro til akupunktøren min og da blei det skikkelig fart på riene! Satser på det samme denne gangen. Skal dit i morra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå