Gå til innhold

Bekkenet har "låst" seg

Anbefalte innlegg

Skrevet

I løpet av natten har bekkenet "låst" seg - jeg klarer knappt å gå...

Det er liksom ikke måte på elendighet en skal tåle... Ellers ingen vondter, så det blir nok en fredelig dag i dag også!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har en pilatesball kan jeg anbefale å sitte litt på den og gynge forsiktig for å myke opp litt. Jeg har slitt med bekkenløsning og låsninger i omtrent hele svangerskapet, og den ballen er det eneste som er behagelig å sitte på :)

Skrevet

Så fint!! Vi har faktisk pilates-ball. Da skal jeg prøve meg på den. Takk for fint tips:-)

Skrevet

Hei igjen!

Råder deg til å gå til kiropraktor i morgen! Eg hadde samme greia for 2 uker siden...alt gjorde vondt...sette seg, reise seg, føltes ut som beina skulle svikte...lengtet etter do-forhøyer da det var forferdelige smerter å sette seg ned på do!

Gikk 2 ganger til kiropraktor, etter første behandling ble det verre! Men så ble det myyye bedre, nå kjenner eg omtrent ingenting!:)

Skrevet

Jeg har også hørt mye bra om kiropraktorbehandling mot bekkenlÅsning. Jeg har bekkenlØsning, og å sitte og gynge på pilatesball, prøve å gjøre sirkler, vugge frem og tilbake, fra side til side og gjøre 8-tall løsner opp for meg. Har også god effekt av å sitte på knærne og lene meg med armene over ballen og så gjøre sirkler, frem og tilbake, side til side og 8-tall med bekkenet mens jeg "henger der".

MEN jeg vet ikke om det hjelper noe om det er låsning du har... God bedring og lykke til hvertfall :)

Skrevet

Det var også et godt tips. Skal prøve pilates-ballen først, og se om det kan løse opp litt. I hvert fall såpass at jeg kan fungere her hjemme, få tatt meg en dusj og gått på do i det minste. Eller får vi prøve en kiropraktor...

Skrevet

Ja kiropraktor er også bra, har gått 2 ganger i uken mesteparten av svangerskapet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...