Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med denne vogna? Ser at vogna ofte selges med håndbrems, vel det si at de vognene uten håndbrems ikke har noen form for bremse? Og er håndbrems egentlig nødvendig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har den vognen! Vognen kommer med håndbrems, det er standard.

Den har også vanlig brems som alle andre vogner, men det er suuper deilig med en håndbrems når man triller i litt nedover bakker og det er glatt på veien, eller en bakke som bare er kjempebratt.

Skrevet

Takk for svar. :) Er du ellers fornøyd med vogna? Ser på ulike forum at det er veldig mange delte meninger om denne vogna. Tenker bl.a. på at den skal være praktisk å trille for den høye barnefaren også. :)

Skrevet

Å ja! Hovedgrunnen til at vi valgte denne vognen var pga høyden vår. Både barnefar og jeg er høye og er fullstendig avhengig av å ha en vogn med ratt som kan tilpasses til oss.

Det som også er genialt med denne vognen er at man kan låse forhjulet, hvis man ikke ønsker den "handlevogn" følelsen der hjulet går alle sine egne veier ;) Greit når man triller på ujevn grunn.

Jeg har fashionbag fordi bebisen kommer nå i oktober og da ville jeg at hun skulle ha det lunt og godt. Den er jo større enn mykbaggene og da får man plass til pose, skinn og alt man trenger. Når hun har vokst ut av den så er det våren allikevel og da klipser jeg på den røde sportsvogn delen :o)

Skrevet

Jeg kjøpte den billig på www.lilleprinsen.no uten håndbrems. :)

Syns ikke det er noe must, er jo fotbrems på den.

Har også fashionbag, syns den er såå pen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...