:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 14. september 2008 #1 Skrevet 14. september 2008 bøleråsen er oppover ved velelstadstasjon ikke sant? bare sånn at jeg vet at jeg ikke er helt fjærn
Mammaen til Isak Skrevet 14. september 2008 #3 Skrevet 14. september 2008 Det er noe som heter bølerkollen, men det er et stykke fra vevelstad tror jeg, men gå inn på gulesider, og kart søk så finner du det
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 14. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. september 2008 men det er noe på folkemunnen som kaldes bøleråsen også? (jeg skal levere småen dit i dag til dåp av lillebroren hans også ble jeg litt i tvil) men er bøleråsen og bølerkollen det samme?
Tante Bassa Skrevet 14. september 2008 #5 Skrevet 14. september 2008 Har aldri hørt om bølerkollen. Men Bøleråsen er ved Vevelstad stasjon ja.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 14. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. september 2008 flott, da er det bare gulesider som mobber meg, skulle bare skjekke for sikkerhets skyld også ble jeg bare forvira.. hehe takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå