Gå til innhold

bare meg som ikke kjøper EL tester?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har ikke brukt det sist og tenkte ikke kjøpe nå heller. heller ha sex annenhver dag og puta under rompa etterpå:)

eller lønner det seg og ha sånne tester?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvsagt er det ikke bare deg ...

Ja, for de fleste "lønner det seg" nok å bruke EL-tester om man vil bli kjapt gravid, men om du uansett spermes annenhver dag vil det ikke ha noe for seg.

Skrevet

Jeg kommer ikke til å teste. Kommer til å ha sex når vi føler for det, akkurat som med 1.mann.. Orker ikke stress og press.

Skrevet

Nei, jeg brukte ikke EL-tester. Ser ikke poenget med det, om man ikke har prøvd veldig lenge.

Skrevet

når dedt skjer at jeg skal ha et barn til, kommer jeg ikke til å bruke sånne EL tester - det hadde bare stresset meg. best å slappe av å ha masse sex :)

hadde det ikke skjedd noe på mangfoldige mnd, hadde jeg vurdert å bruke det.

da jeg ble gravid med gutten min, var det ikke plalagt, men hadde masse sexi perioden det skjedde, og ble da gravid dagen før jeg skulle ha mensen..

Skrevet

aldri brukt det.tok lang tid å bli gravid med nr 1,men ser ikke poenget med å bruke sånt.synes det er greit å ha sex for kos og tilfredstilelse ikke bare for å bli gravide.

Skrevet

Brukte det ikke sist, og ikke nå. Vet at EL er midt i syklusen, så koser vi oss noen ganger da. Orker ikke å stresse. Men hvis det tar lang tid, kan det jo hende...

Skrevet

Eg kjem nok ikkje til å kjøpe det når me skal prøve neste gang. Eg har 28 dagers syklus, uten avvik, så eg trenger ikkje måle når eggløysinga er.

Skrevet

Jeg har veldig uregelmessig mens, men har eggløsningsmerter. Så her har det klaffet på første forsøk begge ganger. Hvis ikke hadde jeg vurdert å kjøpe det ja.....

Skrevet

Jeg har ikke brukt slike el-tester nei. Men venninnen min, som gikk år etter år uten å bli gravid og hadde svært uregelmessig mens, kjøpte slike til slutt. Etter 4 måneder satt spira, og for 6 dager siden fikk hun en gutt :-)

Skrevet

Jeg brukte det ikke i begynnelsen av prøvingen.. Etter noen mnd så prøvde jeg i et par mnd og sjekke når el var.. Ble aldri klok på det og sluttet med testing allerede etter 2-3 mnd..

Men.. Så for 3 mnd siden fant jeg ut at jeg skulle prøve igjen.. Og prøvde clearblue sine el tester..- KJøpte en pakke.. Tenkte bare for moro skyld og teste kvelden etter jeg kjøpte de .., og da visste testen at jeg hadde el.. Hoppet til køys med mannen den kvelden og 3 dager på rad etterpå.. Og jaggu så var det ikke da klaff på første forsøk..

Så til de som har prøvd lenge anbefaler jeg virkelig og kjøpe ordentlige eltester som er tydelige..

Skrevet

Aldri kjøpt en EL-test i hele mitt liv, og kommer nok ikke til å gjøre det heller.

Vi hadde sex like ofte og til de tider vi ville hatt det uansett, eggløsning eller ikke eggløsning. Jeg tror på å ta det med ro i stedet for å stresse...

Synes det blir så usexy med sånn "telle dager sex";o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...