2stk*perfekteBarn Skrevet 14. september 2008 #1 Skrevet 14. september 2008 Nå er jeg veldig klar over at man ikke skal sammenligne søsken og heller ikke i et svangerskap. Men jeg må si at denne gangen er babyen min bemerkelsesverdig rolig... Jeg kjenner sjeldent liv til den og når jeg gjør det så er det at den snur seg, enda sjeldnere at den hikker.. Er det noen som også har så rolige babyer? Min forrige var så livlig og opplagt og sparka ifra seg med jevne mellomrom hele dagen. DEt gjør ikke denne og jeg klarer ikke fri meg fra å bekymre meg litt for det.. under alle kontrollene har jeg fått beskjed om at alt er bra så jeg går jo utifra det.. likevel er bekymringen der når den er så veldig veldig rolig som den er og jeg er kommet såpass langt som jeg er nå.. uke 28+ 3.. Andre som også har veldig rolige babyer i magen?
susemor-3 små Skrevet 14. september 2008 #2 Skrevet 14. september 2008 Denne jeg har nå, har også vært langt roligere enn de to første jeg har født. Jm sa at alle babyer er forskjellige, så jeg slår meg til ro med det. Det er først de siste ukene han virkelig har begynt å "plage" meg med spark. De to første var plagsomme alt rundt uke 30.
Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 14. september 2008 #3 Skrevet 14. september 2008 Jeg tror noen babyer er roligere enn andre bare.. og hvis den har vært rolig hele tiden og jordmor/lege sier alt er i orden, så ville jeg prøvd å ikke bekymre meg for mye.. min har vært aktiv hele tiden.. kjente liv veldig tidlig.. men igår ville han nesten ikke gi livstegn:S han er veldig rolig idag også.. men han hikket da både imorges og igårkveld..så krysser fingrene for at alt er bra..har beveget seg bittelitt også..vil ikke ringe føden enda..vil ikke virke helt desp..
HegeAE Skrevet 14. september 2008 #4 Skrevet 14. september 2008 Kjenner ein klare og tydeleg forandringer av bevegelser og spark, skal ein ringe føden med ein gang. Ein skal ikkje gå og tenke på at ein er desperat eller noko slikt, for det er ein ikkje i det heile tatt. Det står meir på desse sidene her om kvifor ein bør vere veldig observang. http://www.klikk.no/foreldre/gravid/article248397.ece
mama73 m/tre søte små Skrevet 14. september 2008 #5 Skrevet 14. september 2008 Jeg har laget en egen tråd "for oss som har rolig baby i magen"! Du kan gå inn på den å lese innlegg. Det er godt å vite at vi er fler! Får jo så fort inntrykk av at det mest vanlige er veldig aktive babyer......., og det skaper fort bekymringer uten at det behøver å være grunn til det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå