Gå til innhold

kjære elina:) vil du...

Anbefalte innlegg

Skrevet

se litt på meg?

f.13.04.83

ang økonomi, og om jeg får meg fast jobb etter permisjonen? og hvor mange barn vi får?

tusen takk:)

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Angående ekonomin så ser jag att ni borde bli mers sparsamma av er.

Jag ser två eller tre barn, har du tidigare fått missfall?

Skrevet

oi:) så flink du er..har mista to tidligere...

regner med at jeg kanskje kommer til å miste flere senere også....

hva ser du ang kjærlighet?

Skrevet

nej räkna inte med att du kommer att få missfall igen!! Absolut inte! Jag ser inte fler missfall! Tredje gången gillt ser jag!

Jag ser att detta sliter mycket på relationen, men såren läker, relationen klarar det! Ge bara inte upp, det finns hopp! Var inte så fokuserad på att du kommer att få missfall! Var mer fokuserad på att älska varandra, så kommer resten att lösa sig! Du har fått tag på en riktigt bra man! Ta tillvara på honom!

Skrevet

ja jeg vet han er en god mann, og ja tredje gang gik d fint, fikk en prins for 6 uker siden...hadde en skillevegg i livmoren som gjorde d lettere for mg å miste, men de har tatt bort litt av den nå,....så du forresten noe ang jobb på meg? om jeg blir i en lederjobb eller finner meg noe helt annet???

Må bare si d, DU ER UTROLIG DYKTIG:)

dette kan du:)

Skrevet

Okey då förstår jag varför jag såg tre barn med andra ord! :-)

Jag ser ett jobberbjudande, vet inte om det är ett nytt jobb, eller ett jobb på det jobbet du har nu..?

Önskar dig lycka till med allt här i livet, oroa dig inte över det du kommer att mista utan njut av det du har!

Elina

Förresten, spår inte du också? då kanske du kan spå mig *blink blink*

Skrevet

takk igjen:)

jo jeg spår litt jeg også, men vet ikke om jeg er så flink som deg da;)

er d noe spesielt du lurer på?

Skrevet

hehe tack för komplimangen, jag tror nog att du är duktig du med!

det jag vill veta är om det kommer att lösa sig med jobb, jag har problem med att hitta ett jobb jag trivs på, sen vill jag också veta när vi kommer att börja med PGD (gravditet) Annars om det känns jobbigt svårt att spå om det så får du spå mig rent alltmänt, det som dyker upp helt enkelt... :-)

Tack på förhand!

// Elina

Skrevet

beklager at jeg bryter inn, men kunne dere se på meg?

Jeg vil så gjerne bli gravid. Når skjer det?

13.02.82

setter umåtelig stor pris på svar;)

Skrevet

Heia igjen:)

Jeg ser deg i flere jobber og det ser ut til at du er en type som skifter jobber ganske ofte ifht mange andre..

For meg ser d ut til at d kan dukke opp en interessant jobb i februar. Du vil nok ikke føler med det samme at d er drømmejobben men gi den litt tid så er jeg sikker på at du vil kunne stortrives der:)

Ang graviditet så føler jeg at dere vil starte med PGD til våren mars/april muligens.

Jeg ser en gutt på deg, mulig du har det fra før?? men jeg tror også at d kommer en gutt i slutten av 2009 eller begynnelsen av 2010...

Ellers så d ut som du er litt sliten, prøv å gi deg selv litt tid til å bare vere deg:) ikke gi og gi av deg selv til alle andre, gi litt til deg også:)

For meg virker det også som at du er en person som ikke liker vinteren og mørketiden, kan se ut som du har litt vinterdepresjon, selv om jeg kan tenke meg at du ikke liker å kalle d det...Men det ser ut til at når det nye året starter så blir alt mye bedre i livet ditt:)

Vil gjerne ha en tilbakemelding om jeg bomma helt her:P hehe

Ønsker deg lykke til:)

klem

Skrevet

Wow! Du är helt otrolig, som om du har känt mig i många år!

Jag lider av höst/ vinterdepressioner, just nu är jag sykmeldt på grund av depression. Det där med byte av jobb, stämmer också, jag har verkligen haft otur med att finna mig ett bra jobb! :-( Just nu sliter jag väldigt mycket p g a depressionen och att jag har en tendens att finna jobb som är skit, som verkar bra men oftast är bara skit, antingen så är det chefen eller personalen som gör att jag vantrivs... Ser du möjligtvis vad för jobb du ser jag kommer att finna i februari..?

Nej jag har inga barn, jag hoppas bara inte din spådom slår rätt angående pojke, därav PGD mina söner kan ärva en riktigt dödlig sjukdom, så vi kan endast få döttrar om vi vill ha friska barn, det är dock 50% chans att våra söner blir sjuka, så jag hoppas då att det är en frisk son! Tidsmässigt med barn och början av PGD så är planen att vi ska börja i mars/ april 2009, om jag mår bra vill säga...

Wow du är fantastisk på att spå, fortsätt med det! Är det tarotkort?

Tack så hemskt mycket för att du tog dig tid!

Skrevet

oki:) så bra at d stemte...

bruker tarot og men jg spådde deg kun på intuisjon og klarsyn...

om du får en sønn så tror jg hn bklir frisk, for jg ser ingen sykdom rundt d barnet dere får, mn d er jo mulig at d blir jente og, kjønn er ikke alltid så enkelt å spå..

vanskelig å se hva slags jobb, virker som du trives å jobbe med mennesker samtidig som du synes d er skremmende...så jg tror d vil passe deg en jobb som er selvstendig samtidig som du har kontakt m mennesker, mn d ser mest ut som den kontakten går mye via tlf, hva nå enn d måtte bety......

er d noe mer du lurer på så bare spør....

Skrevet

hehe som jag då, jag är likadan, jag spår i tarot, eller ja så började jag spå, nu är det bara intution och det är ganska skrämmande, min man blir chockad varje gång över min starka intution, jag också, för den delen.

Jag kom på en fråga till om jag inte är till besvär?

När jag duschar, så vågar jag inte blunda, jag känner mig inte ensam i badrummet, stämmer det? Vet du vem det är? Jag tror inte det är någon som har funnits i lägenheten, utan snarare någon äldre person som jag har känt som liten, vet dock inte riktigt vem, någon som på något vis vill beskydda mig?

Tack än en gång för all din hjälp, din spådom gav mig hopp om framtiden! Tack, tack och återigen tack!

// Elina

Skrevet

vet du, det første som slo meg når jeg leste at du ikke var alene på badet, var at du ikke skulle vere redd, og så får jeg et bilde på en nyskjerrig hjelper...har du kontakt med hjelperene dine??? for jeg tror det er en av dem som prøver å få kontakt med deg...men ikke vær redd for det...og ja det kan vere en som du kjenner jeg er ikke helt sikker på det, men som du sier så føler jeg også at det er en mannsperson....

men det er akkurat som han sier til meg, "jag vil inte deg nogot vondt, vær inte bange for mig, jag kan hjalpa dig om du vil....."

Så bra at du fikk bedre tanker om fremtiden, jeg føler vertfall at den er mye lysere enn hva du føler nå:)

om jeg får fødselsdatoen din så kanskje jeg ser noe mer....

Kan du forresten se litt ang mitt forhold til min mamma? hun er født 14.11.63 og om evt er syk?

Tusen takk på forhånd:)

veldig koselig "at prata med dig"

Skrevet

Jag är född 9 Februari 1982

Angående din mamma... Hmm... det är som om hon är en riktigt envis kvinna. När hon väl har bestämt sig för något (även om hon ibland har fel) så tycker hon att hon alltid har rätt? Jag ser en massa frågetecken och förvirring när det gäller din mamma, har hon god intution och på något vis stänger av? Hon är väldigt svår att läsa av...

Angående din mammas sjukdom, jag blir så otroligt osäker/ förvirrad, jag får både upp något med hennes högra bröst (har hon tagit bort något?) eller ska hon? men också någon slags beroende, alkohol, jag vet inte om hon har alkohol problem eller någon i hennes närhet/ någon hon känner?? Eller så får jag på något vis inte veta? Jag vet inte, jag har nog aldrig varit så förvirrad som jag är just nu när jag spår om din mor.

Å jag hade då velat träffa din mamma och spå henne, jag upplever henne som en väldigt intressant person! Hon är omtänksam, men riktigt envis! hehe...

Hmm... vet inte om något av detta stämmer, det var riktigt svårt att spå om din mor, eller om det bara är ingenting? hehe

Skrevet

hun har nok god intuisjon, spes når d gjelder meg...hun har ikke tatt bort noe i brystet og jeg vet ikke om at d er noe der heller, men hun har tatt kreftprøver på noen kuler i halsen.....hun har ikke alkoholproblemer men en tid tok hun sobril (Angstdempende) tror ikke at hun gjør d enda men jeg vet jo ikke...

hun er veldig omtenksom ja, nesten for mye, var derfor jeg spurte litt ang henne også for jeg føler at hun tramper ned dørene litt vel mye her, virker nesten som at hun føler at min sønn er hennes sønn om du skjønner....

(hva vil envis si?)

Skrevet

oki;)

ser du noe om tiden fremover for meg? ? ?

hadde vært fint om du sa alt du fikk opp ang meg....hvordan jg er som person osv:)

jobb og hvor mange flere barn vi får og meg og mannen, kjærlighet osv:)

viss du gidder:)'

takk:)

Skrevet

hej hej.. ja visst kan jag spå dig, jag hade då hellre velat se dig live eller ett foto, jag hade sett mycket mer då, men jag gör gärna ett försök!

Jag ser en glad och också envis kvinna, precis som din mamma. Du vet vad du vill med livet, vilka dina mål är osv. Du är väldigt självständig av dig. Du är väldigt känslosam av dig, när du blir glad så blir du riktigt glad, likaså när du är arg eller ledsen.

Du ser bra ut, män vänder på huvudet när du går förbi, jag tror du är medveten om det. Du har väldigt svårt för kvinnor som är utseendefixerade. Du är lite flörtig av dig.. hehe

Du är en väldigt stark person, jag ser en stark och intuitiv personlighet.

Gillar du tatuering, eller har du funderat på att skaffa dig, jag ser tatuering/ar i a f...

Du har det väldigt fint och städat hemma.

Många vänner ser jag.

Du har problem med en vän, som jag ser att du inte kan lita på.

Jag får upp tre barn på dig! Jag blir lite nervös av att spå dig, du är så mycket duktigare än mig, jag kan då skylla på att jag är nybörjare.. hehe

När det gäller jobb så kommer du att få ett jobberbjudande som har mer att erbjuda än det jobb du har idag. Du trivs verkligen inte på ditt jobb!

Du har haft det svårt i livet, men jag vet inte riktigt inom vad. Det enda jag får upp i huvudet är din pappa, vad är det med honom? Jag vet inte, jag tänker bara starkt på din pappa, men jag vet inte riktigt varför.

Folk blir lätt irriterade av dig, just på grund av avund, det blir lätt mycket fokus på dig, på exempelvis fester osv. du står i centrum och det vill oftast andra också göra, men de är inte lika modiga som dig!

Skrevet

Förresten ser du något mer på mig? du ville tidigare ha mitt födelsedata...

Skrevet

hei igjen...

mye som stemmer her...kan si d som ikke stemmer...hehe

jg har ingen planer om tatovering og jg føler ikke selv at jg er så veldig pen...trives igrunn ganske bra på jobb mn har jo ikkenoe fast jobb enda...

Det som har vært "svårt" i livet mitt er alle abortene og at jg har blitt svikete av venniner flere ganger......det m pappa er jg ikke helt sikkert ¨på, mn jg har vel vært en pappajente:)

og at mange er sjalu på mg d tror jg nok mn jg føler ikke selv at d er pga utseende,...mn alt d andre du ser stemmer...

jg har d ryddig hjemme, jg er stA, og selvstendig, og jg hadde lagt en plan for livet mitt når jg var liten og den har jg fulgt:)

tre barn stemmer nok bra, mange andre som ser d samme:)

noe annet som dukker opp???

Skrevet

hejsan, tack för tillbakameldingen, jag ar mycket att lära med andra ord. Nej du ser inte dig som fin/vacker, men andra gör det. Jag tror att mycket med dina vänninor handlar om avundsjuka på dig, inte bara utseende, utan på hela dig, din envishet, styrka osv...

Det som är så häftigt är att du faktiskt när du lär känna nya vänner känner på dig, din magkänsla/ intution säger dig att det är ingen bra vän för dig, men du lyssnar inte riktigt på det, för personen ifråga verkar ju så trevlig och bra! Mer än så ser jag inte just nu...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...