nussie Skrevet 14. september 2008 #1 Skrevet 14. september 2008 jeg trenger hjelp til et dikt å skrive i dåps-invitasjonen. noen som har noen gode forslag? også lurte jeg på et dikt jeg ikke vet hva heter,men jeg glemmer det ikke...det handler om at vi som foreldre velger å få barn,men at barnet også velger oss som sine foreldre..har lest det her inne både på norsk og engelsk.. på forhånd tusen takk for hjelp
mamman til pia, eli og mari Skrevet 14. september 2008 #2 Skrevet 14. september 2008 tror kansje æ har det en plass men må lete litt og se om æ kansje finner det, kan ikke love noe men skal gjøre mitt beste
nussie Skrevet 15. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. september 2008 Det hadde vært supert:)Uansett,takk for at du leter! Dytter...
Oi ..! Skrevet 15. september 2008 #4 Skrevet 15. september 2008 Mener du dette diktet?: Tenkte du aldri kjære mor, den gang du ble gravid. da ble vi lenket sammen, og du følte det ble liv. i alle drømmer om meg, hvor du planla alt så vel da du merket at jeg sparket , da du la deg hver enkveld. Tenkte du aldri, kjære mor, at kanskje jeg la planer og... at jeg valgte helt på egenhånd, en mor å stole på. en mor som luktet søtt og hadde silkemyke hender. en hjelpsom, kjærlig skapning som kjærligeht meg sender Tenkte du aldri, da du planla å få meg. at jeg lette blant mange og til slutt fant jeg deg. og da jeg lå i dine armer, og du kikket ned på meg, da var jeg kjempe lykkelig fordi jeg valgte deg Har lagret et par favoritt-URL-er, du kan jo se om du finner noe du synes passer til dåp under en av disse: http://forum.scrapscandistyle.com/showthread.php?t=124 http://209.85.135.104/search?q=cache:B-koMFVD8scJ:forum.nybaktmamma.com/showthread.php%3Ft%3D391570+dikt+nyf%C3%B8dt&hl=no&ct=clnk&cd=7&gl=no
nussie Skrevet 15. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. september 2008 Tusen takk oi!! Det var omtrent slik ja,bare med foreldre i stedet for bare mor.. men dette var også gull verdt!!! og takk for linker,de skal jeg sjekke nå
svanemamma Skrevet 15. september 2008 #6 Skrevet 15. september 2008 www.daapssiden.no har mange fine tips.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå