ZZzZzzZ Skrevet 14. september 2008 #1 Skrevet 14. september 2008 Hei Noen som har bestilt herfra i det siste? Og fått det dem har bestilt? Jeg bestilte noe 21.August, og enda ikke fått det. Ikke svarer dem meg heller... Hmm...?
Herlige barn har jeg fått Skrevet 14. september 2008 #2 Skrevet 14. september 2008 Mulig svindel? Aldr hørt om siden! Har handlet hos helt i 100 og hun svarer heller ikke på mail så om jeg ikke hører noe denne uken som kommer så melder jeg inn til visa at jeg ikke har fått noen vare og ber dem refundere meg beløpet, samme fra lookfantastic for dette har tatt for lang tid! Ære være at man betaler med visa da er det jo så mye enklere og få pengene sine tilbake om ikke varen dukker opp!
Stratos med 3 barn Skrevet 14. september 2008 #3 Skrevet 14. september 2008 Kan man det? Hvordan gjør man det?
Herlige barn har jeg fått Skrevet 14. september 2008 #4 Skrevet 14. september 2008 Les her:http://www.visa.no/personer/handle/main.jsp Ikke noe problem og få pengene tilbake, men det kan ta sin tid!
ZZzZzzZ Skrevet 14. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. september 2008 Nå har jeg heldigvis ikke betalt,men ikke funnet andre steder som selger akkurat det....derfor kjipt... :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå