Har to herlige gutter! Skrevet 14. september 2008 #1 Skrevet 14. september 2008 hvordan gjør man det da? skal vi booke 4 dagers turer skjønner jeg jo de som vil hamed barna....men jeg vil helst ikke ha barn der...bare vår og evnt nevøen ikke venners barn osv..blir da så mange.. hva sier dere? tips?
Anonym bruker Skrevet 14. september 2008 #2 Skrevet 14. september 2008 Vi for vår del skal ikke ha med noen på tur når vi gifter oss. Vi vil være alene når vi gifter oss, og heller samle en hel flokk med venner og familie når vi kommer hjem igjen. Vi har ikke barn sammen, men på hver vår kant, så da tar vi ikke med barna våres heller. Vi skal ha en flott bryllupsfest når vi kommer hjem med brudekjole og alt, og det blir på samme måten, men uten vielsen først:) Dette er den riktige måten for oss. Syns du bare skal si at det er uten barna. Vi skal heller ikke ha andres barn på bryllupsfesten, fordi da blir det nesten 70 ekstra... Blir jo som en stor barnehage der da... Barna våres skal selvfølgelig være med på middag og kaffe, men regner med de blir henta rundt ni-halv ti:)
Opp og ned er like langt Skrevet 14. september 2008 #3 Skrevet 14. september 2008 Aner ikke hvorfor jeg ble anonym nå.. Det er meg som svarer over her:)
Har to herlige gutter! Skrevet 14. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. september 2008 Åja skjønner! Takk for svar, ja nei vi velger å ha uten barn bortsett fra vår lille gutt og evnt brudesvenn, pike
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå