Gå til innhold

geox vintersko

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt endel par av disse, er strålende fornøyd, men kjenner en kollega av meg som kjøpte disse til ungene sine etter anbefaling fra meg, men hun synes ungene var kalde på føttene, men det må kanskje ha noe med at ungene får lett kalde føtter, evnt hun bruker bomullsokker i skoene, eller har så mye på ungene av sokker at skoene ikke puster tilstrekkelig! Bruker bare ullvang/janus sokker i skoene til mine 3!

Skrevet

Nå har jeg ikke hatt vintersko i geox, men har skikkelig dårlig erfaring med det merke. Hadde et par til datteren min på 3 nå i sommer, og etter to ukers bruk var de helt ferdige. Ble hull i de, og pyntet som var på datt av.

En vennine hadde geox vintersko til datteren, men kjøpte nye i et annet merke for hun ble så kald i geoxene.

Skrevet

Men faller pynten av burde du (dere) reklamere på skoene, slik skal det jo ikke være med sko uansett hva prisen er.

Men som sagt så er ikke mine barn kalde i dem, va årsaken til andre kan være aner jeg ikke, men har også forsøkt sorell sko til mine og de damper bare i dem fordi de blir rett og slett for varme til barnas føtter!

De har sikkert arvet pappaens fotvarme da han er konstant gloheit på føttene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...