Gå til innhold

hvor kan vi bo i trondheim?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi skal kanskje flytte til trondheim, men hvor kan vi bo? vi vil bo i et veldi barnevennelig område å nær skole å butikker.. må vær gode bussforbindelser for jeg har ikke lappen. helst ikke langt unna trondheim sentrum..

noen som kan anbefale steder til oss :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

øvre flatåsen. spesielt hvis dere skal kjøpe. "vennlige" priser i forhold til hva man får i kvadrat. men ikke la dere lure av nybygg som lokker med lave innskuddspriser og lav leie. de spretter ALLTID opp!! se heller etter leiligheter i borettslag som har stabil økonomi. eneboliger er det lite av ute på boligmarkede nå i dette området og de er dyyyyre, men nå aner jo ikke jeg hva dere har av penger. hehe.... vi har alt rundt oss slik vi bor nå. barnehager, skoler, dagligvarebutikker, tiller er bare 5 min unna med buss(noe som går ofte) og der har de city syd++++. alt du trenger av både klær og utstyr til både stor og liten. her vi bor nå er har det aldri vært noe problem! ikkeno bråk, trivelige naboer, fin lekeplass rett utenfor på tunet, og vi ersuperfornøyd! :) jeg aner ikke hvordan leietilbudet er rundt her akkurat nå, men det er bare å starte på finn.no, så har de vel oversikt.

jeg må bare føye til at jeg har bodd på landet hele livet mitt og skulle IKKE flytte på flatåsen!! men så ble det no en gang slik, og jeg er kjempepositivt overrasket:)

Skrevet

tusen takk, holder på å ser på den plassen nå :)

vil helst kjøpe å ikke bruke mer enn 3mill på et hus. siden jeg bor i stavanger nå så må jeg har gjesterom så besteforeldrene kan ligge når di komme på besøk, så e avhengig av god plass.. e d någe gateadresser eg må se spesielt på? eller holde d å se på bare øvre flatåsen?

Skrevet

husk at flatåsen er en snøhull uten like på vinteren!og snøen ligger veldig lenge der fordi det er ganske høyt opp,i tillegg er det et stykke ned til byen...

hva med Ranheim , Risvollan eller Stindheim?jeg bor på srindheim selv og trives utrolig godt.veldig sentrumsnært,skole,masse barnehager og butikker rundt deg,samt at det er god plass rundt deg.(kommer selvfølgelig an på hvor du kjøper)eneste aberet er at de ter litt dyrt..men noen ganger kommer det hus for salgs som ikke er så inne granskauen dyre.

jeg hadde ikke villet valgt flatåsen for å si det sånn...

Skrevet

Jeg ville anbefalt Heimdal, forsåvitt hele heimdal er barnevennlig! Spesielt rundt breidablikk og stabbursmoen skole.

Mye snø om vinteren:) Men det brøytes bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...