Gå til innhold

hvem er i 1 pp her?

to jenter og ett gull i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

når har dere ikm? hvor ofte har dere sex? følger dere råd som pute uder rompa etterpå osv? jeg har ikm den 4-5 oktober.

vihar sex annenhver dag og jeg må jo prøve dette med puta vettu he he:) jeg er sååå utålmodig etter og bli gravid at fy.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, vi stresser ikke så mye. He, he.... Men skjønner at det er vanskelig å la være. Jeg er også utålmodig, har allerede tatt to tester. Men er litt redd for at syklusen er ute å kjører etter å ha tatt ut hormonspiralen.

Lykke til.........

Skrevet

ikke brukt noe prevensjon sammenhengende på mange mnd jeg. en mens var ferdig i begynnelsen av august og den andre var første dag den 6 september. så håper den sitter snart:) før jul ihvertfall:)

Skrevet

Uff ja, det håper jeg og. Brukte litt tid på å få til de to første og jeg har jo ikke blitt yngre med årene. Har så grusomt lyst på en til. Tror det for min del er om å gjøre å ikke stresse altfor mye. Håper de sitter før jul ja, vil gjerne ha et sommer 09-barn.

Skrevet

ja jeg og har grusomt lyst. er forferdelig og tenke så mye på det. men jeg får ha sex annenhver dag, og ligge en stund etterpå som man rådes til. er glad jeg har jobben og gå til så jeg får tenkt på litt annet i mellomtida. skulle ønske jeg ikke tenkte så mye på dette. forrige barnet satt på 2 pp. håper det skjer like fort nå.

lykke til:)

Skrevet

Vi er i første pp! Skulle egentlig vente til vinteren, men plutselig en kveld ble det ombestemt... Og når først tanken er tenkt, er det vanskelig å ikke tenke på det. Har ikke prøvd så aktivt. Har hatt sex tre ganger denne uka, men vet ikke helt hvilken dag som er EL. Ingen pute, ingen triks. Har bare begynt på folat. Gikk på første pp sist, men da var det sex hver dag og så ligg en halvtime etterpå... Har egentlig ikke helt troa på det nå, men kan jo håpe. Tenkte å teste lørdag om to uker, to dager etter IKM sånn ca. Viss ikke mensen har kommet, da:(

Skrevet

tar ikke folat nei

jeg har annenhver dag for disse svømmerne overlever visst en stund så holder med annenhver for da rekker mannen produsere gode svømmere igjen. så får satse på det da:)

ja er ikke lett og ikke tenke på det he he:)

Skrevet

Jeg var syk i begynnelsen av syklusen med feber og alt, så er liksom litt redd for at egget skal være dårlig... Men det haster egentlig ikke. Men blir bare stressa av å vente. Det følest som om tiden går uendelig seint! Men det blir travelt på jobb, så da.

har forresten vært enormt trøtt de siste dagene,.uten grunn. Ser det selvsagt som et tegn... Litt tidlig,ja:)

Skrevet

jeg er... har ikm 4 okt, jeg har ganske så lange sykluser så tror jeg skal ha el ca 17 sept. tatt noen el tester og de er neg enda...

Men mannen min vil gjerne vente 6 mnd da...(pga tryggere økonomisk situasjon, noe jeg også vil, men vil jo så ille..he, he) , men jeg vil gjerne ha en baby på første halv år, har to som er født i siste fra før, så det blir denne mnd her med prøving eller så venter vi til neste vår.

blir spennende, håper vi treffer blink, hvis ikke blir det en laaaaaaaaang vente tid!!

brukte 2 pp med nr 1, nr to ble til mens jeg ammet, hadde vel kanskje hatt mensen 1 gang etter sv.skap tror jeg..

Så til alle de som får beskjed om at nattamming er god nok prevansjon, dette er IKKE sikkert!! he, he

Skrevet

trøtt er jeg støtt he he:)

mens siste dag var 11 september så hadde sex på fredag og sal ha i dag.

Skrevet

Jeg er i 1. pp

Er 5 dager over IKM i dag, og jeg skal ned på apoteket å kjøpe en test etterpå jeg kan ta i morgen tidlig. ( Apoteket er åpent noen timer her på søndager heldigvis:)

Tok test på onsdag, men den var negativ.

Mulig syklusen er helt på bærtur siden jeg slutta med p-pilla 8.aug.

Sist jeg ble gravid, fikk jeg ikke mensen tilbake i det hele tatt før spira satt:) Gikk 6 uker. Ble gravid på første EL.

Men nå er det omvendt. Fikk mensen tilbake 4 dager etter pilleslutt, og nå sitter jeg altså her å lurer på om spira sitter,,

Hormonene mine har vært over alle hauger i det siste. Blir fort sur og irritert over ingenting. Trøtt og sliten, fort svimmel og vondt i ryggen. Mn får se :)

Håper den hvertfall sitter snart:)

Skrevet

Jeg er også i 1 pp.

Ha IKM den 24. tror jeg og kjenner symptomer allerede, man kan kjenne det meste hvis man kjenner godt nok;)

Vi har sex hver dag, men jeg ligger ikke med pute under rompa nei, er alt for utåmodig til det:)

Begynt å prøve rett etter pille slutt så vet ikke hvordan min sykluse er, men når jeg har sluttet før har den vært på 28 dager første gangen, så har den blitt helt koko etter det... håper ikke det skjer denne gangen...

klem

Skrevet

er også inne i 1pp.

har eggl. rundt disse dagene, har testet svakt positivt på eggl.tester, men det telte vist som negativt, så får bare se!

har IKM 29el30 sept. så blir spennende å se om det klaffer.

Skrevet

1pp jeg å..har vel el i disse dager tror jeg:D

LYKKE TIL JENTER:D

Skrevet

Jeg er 1 pp, Tror EL var 8/9.

Siste mens, 1 dag var 24/8.

Startet med Folat og Omega.

Håper at spiren sitter til jul :) Hadde jo vært den beste julegaven EVER :)

Lykke til alle sammen :)

Skrevet

1pp her også ^^,

Har en syklus på rundt 30-35 dager...litt usikker siden jeg sluttet på p-pillen for ikke så lenge siden :P Men det er iallefall det den var før. Har også brukt å kjenne smerter/stikking når jeg har EL,så har ikke behov for å teste den :P Og om jeg ikke hadde kjent den,så hadde jeg heller ikke testet meg..synes bare det høres stressende ut å!

Graviditetstest...tja,blir vel å ta det om det går opp imot 40dager siden siste mensen. Vi har en ikke-stressende innstilling på dette med prøving. Ja,vi ønsker oss barn,men vi lar naturen gå sin gang,og puler når vi føler for det-upåvirkende av at det er en time siden sist,eller 1 1/2uke... Ikke noe annet "triksing" bortsett fra at jeg ligger flatt ut en stund etter at vi er ferdig ;)

IKM er vel slutten av denne mnd...hadde EL nå sist fredag...

Skrevet

1. pp her også. Er usikker på sykluslengde siden jeg har akkurat stuttet på minipillen, holder for øyeblikket å EL-teste og håper det skjer noe snart.

Skrevet

Jeg er i 1 pp. Tror jeg hadde eggløsning igår. Det stakk ihvertfall i magen. Sluttet på p-piller 20. august og har ikke hatt mensen siden det. Har begynt på folat. Vi har sex nesten hver dag og jeg ligger rolig litt etterpå.

Lykke til!

Skrevet

jeg er også i 1 pp! :D tror jeg hadde el i sist uke enn gang! hadde jallefal vedli masse stikking og el-slim. følr meg jallefall veldi gravid nå hehe! kjenner masse murringer allerede og er sinsykt humør svinging på gang! helt rart! så hååååper spira sitter ;P vi har gjort det hver dag etter mens, og har ligget med bena opp mot veggen med pute under rompa ;P

Skrevet

Vi er og i pp1. Giftet oss 30. august, og hadde eggløsning på bryllupsreisen, IKM rundt førstkommende søndag! Hadde passet så utrolig bra om det klaffet på første forsøk, for da er vi rundt 3 mnd ved juletider, og det hadde jo vært en super julegave til familien. Jeg har et lite håp, for puppene mine er litt mer... ehm... massive(?) enn vanlig. Hehe. Ser det godt når jeg ligger på rygg, for de står liksom litt mer opp enn vanlig. I tillegg fikk jeg manikyr tidlig på morgenen før vi dro hjem fra bryllupsreisen, og da ble jeg uhyre kvalm. Riktignok bare den ene gangen, og det varte vel i ca. 2 minutter. Men her holder jeg på det lille håpet jeg har!

Har tatt folat i ca. ett år (pga lave verdier) og røyken er kastet. Kunne vel egentlig ikke passet bedre for oss enn akkurat nå. Skal begynne å trappe ned på antidepressiva denne uken etter å ha gått på dem et år, jeg fikk fast jobb i begynnelsen av året og vi flytter inn i nytt, stort hus i oktober :)

Har ikke begynt med puter under rompa eller no enda, men hvis ikke det skjer noe fort så kommer det nok ;)

Skrevet

jeg er i 1pp og har el i dag, tror jeg, tappen er åpen i allefall, så tenkte jeg skulle forføre gubben når han kommer hjem...knis......

spørs vel om det treffer i 1 pp, men brukte 2 pp på førstemann og 2 på andremann........* håpe*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...