Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

finner jeg og sambo tilbake til hverandre,evt hvor lang tid tar det?

080377 og 050774

takker og bukker!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hej hej...

Är han något att lita på, är det första jag får upp när jag spår om dig och din sambo? Där kommer du att hitta ditt svar om ni kommer att hitta tillbaka till varandra...! Jag tror att du innerst inne kan svaret på den frågan.

Jag ser snarare en annan man som kommer att dyka upp i ditt liv, men det kommer att ta lite tid! Någon som är mer värdig dig!

Lycka till!

Elina

Skrevet

uff nå ble jeg usikker.. for har jo stolt 100% på han når vi bodde sammen, men gjør jo ikke det nå når han kunne pakke sakene og dra uten protest eller noe kommunikasjon...

kjenner det er vanskelig det her, vi skal jo ha barn sammen, så jeg føler for barnet sitt del at vi bør gjøre litt mer enn å gi opp... men jeg kan jo ikke gjøre alt alene heller ..

takkr igjen for svar, nå fikk jeg noe å tenke på..

Skrevet

Hejsan, har ni funderat på familjerådgivning..?

När det gäller tillit, så behöver det inte innebära att han är otrogen mot dig, du kanske inte känner tillit till hans känslor för dig? Eller så har han någon han dejtar bakom din rygg, jag tror ni behöver ta ett prat båda två, fråga honom rätt ut vad han vill ska hända mellan er.

Jag ser att det är mycket ouppklarat mellan er.

Det krävs två för att få en kärleksrelation att lyckas..!

Skrevet

han er ikke klar for terapi, han vet han trenger det men sier han ikke er klar. og det er jo på en måte å ikke ville ønske å jobbe med vårt forhold føler jeg.. men man kan ikke tvinge noen til noe, så jeg må bare akseptere det.

når det gjelder tillit så tror jeg det har mest med å gjøre at jeg ikke stoler på at han er glad i meg. for jeg føler han ga oss opp alt for lett. det var ingen kjemping og ønske om å ikke miste meg. men kan jo hende han ga opp så lett også fordi han har møtt en annen.. men kan ikke skjønne det heller, for han er ikke typen til å være utro.. men han tok med seg glidemiddel og kondommer så kanskje han har en annen... nå ble jeg enda mer usikker...

har sendt han en melding idag og bedt om å snakke, men om han ikke vil så er vel dt også greit, det sier jo alt :)

takk igjen for at du så på oss, jeg er nå totalt forvirret, men sånn er livet!!

Skrevet

Vännen då...

Visst kan du kräva att ni går på familjeterapi av honom, hur länge ska du behöva vänta på honom och på när han ska bli redo, man är som sagt två i en relation, om han inte är redo eller vill gå i terapi, tillsammans med dig, så är han inget att ha! Det är det minsta du kan kräva av honom när ni ska bli föräldrar! Och om han inte vill det, är han något att hänga i julgranen då? Nej, jag ser inte en framtid mellan er tillsammans, du kommer att träffa en mycket bättre man, det kommer att ta ett tag, men misströsta inte, jag ser inte honom som mannen i ditt liv, den som du kommer att bli gammal med...

Du måste sätta gränser!! Du har låtit honom töja på dina gränser och ramar alldeles för länge, är han första gångs pappa? Han kanske är rädd för att bli far?

Lycka till! Skriv gärna PM om du har andra funderingar och tycker att det känns för privat att skriva här...!

Skrevet

det er ikke hans første men hans 4 barn!! han har vært gift i 10 år før, så å bli pappa igjen er noe han gledet seg til..ivertfall trodder jeg det..

vel, jeg har nå gjort mitt i denne saken og nå må jeg bare vente på hans utspill, en samtale må vi uansett ha siden vi skal ha barn sammen.

takk igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...