Gå til innhold

Ponny vintersko

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sett på et par til poden. De var så myke og gode, så jeg lurte på om jeg skulle kjøpe de. Det er slike som skal være 100% vanntette. Er det noen her som har erfaring med de? Poden er 1 1/2.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første året vi hadde ponnysko var jeg knallfornøyd! Snuppa var alltid varm og kunne stå i sølepytter i evigheter uten at en dråpe kom inn i skoen. Varm og tørr hele tiden! Fikk masse skryt i bhg for de skoene. Neste vinter kjøpte jeg selvfølgelig Ponnysko igjen. Og de var så utrolig dårlige. Hun var kald og våt og borrelåsen løsna hele tiden.Skikkelig dårlige sko. Så fjor prøvde jeg Sorell sko. Helt greie, men ikke overbevist der heller. Usikker på hva det blir i år.

Skrevet

Inpregnertre du begge årene?

Skrevet

Bare andre året.. etter at jeg skjønte de ikke var så bra som første året.

Skrevet

De vi har hatt fra Ponny har vi vært kjempefornøyde med, men så var det i fjorvinter, og da poden lærte å gå i sept, og disse ble kjøpt i november, var det jo nye sko igjen fra februar av så de blir liksom ikke skikkelig testet når de er så små.

Skrevet

Hm..det skal jo ikke variere slik...er det andre med erfaringer?

Skrevet

Nei, det er sant. Og jeg tenker at når de er så små, så er det viktigste at de sitter godt på foten og det gjorde disse. Men de må jo holde greit på varmen og være nokså vanntette også,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...