Gå til innhold

hva skal dere idag?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal ha et par som skal se på huset nå om en time.. Også drar vi hjem til foreldrene mine en tur mens mannen skal trene noen gutter.. mellom 2-3 så må jeg oppom jobben og skrive timelister og ordne endel ting.. 17.00 ca skal vi på visning og etter det så kan vi forhåpentligvis slappe av i sofaen med en ikke så altfor sunne kebabmiddag.. :P

Skrevet

Vi skal straks gå på en stor lekeplass og treffe et vennepar og deres sønn, som er jevngammel med vår snuppe =) Senere skal vi på fotballkamp!

Skrevet

Nå sover klumpen, så da er det litt smårydding i huset og litt jobb. Når han våkner skal vi på skogtur hele familien, og kanskje en tur på golfbanen i ettermiddag hvis farmor har kommet hjem fra tur (=barnevakt). Det er jo så fint vær, så må benytte det.

Skrevet

i dag skal vi til mine foreldre å spise middag,også skal vi hente 4 favner ved som vi har fått av min far...snille pappaen min, har jobbet i hele sommer for å hogge ved.

eller han er jo en pensjonert 67 åring, men jobber fortsatt som litt vikar om sommeren...og da koser han seg masse

:-))

ja, jeg er pappa jente, i en alder av 41 år...hehe...

Skrevet

Vi skal gå på skogstur. Forbi/gjennom en naturbhg. og videre til et vann.

Ellers blir det vel litt husarbeid =/

Skrevet

vi skal til dammen og mate kakk-kakk'en.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...