Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg ba sambo flytte på tirsdag og siden det har vi ikke snakket sammen. jeg gjorde det i sinne og nå når sinne har lagt seg så ønsker jeg ivertfall å snakke med han for å høre om han virkelig ville flytte ut. men jeg bare gråter så hormonelle osm jeg er om dagen, så klarer ikke ringe han, men tenkte å sende en melding å si at jeg har barnefri til uka om han vil komme innom en dag å snakke, er det for feigt eller??? eller for raskt ? eller skal jeg bare la han være i fred?

rådvill nå, savner han jo veldig og vil gjerne ha litt mer avklaring på ting og tang...skal jo ha barn sammen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det synes jeg ikke er feigt!

Hadde også foreslått for han å kontakte familievern kontoret. :)

Det er veldig viktig for dere å snakke sammen uansett hvordan det blir fremover.

Synes kanskje det er bedre med sms også jeg, så rekker han å "tenke" igjennom svaret :) Men mannfolk er generelt ikke så gla i meldinger de da.

Stor klem og lykke til

Skrevet

jeg vet at han hater meldinger, men da får han ivertfall muligheten til å tenke seg om om han vil møte meg i neste uke, istedet for å svare på sparket tenker jeg.. vet jo ikke om han er sint eller lei seg engang...

takk for svar!!

Skrevet

dytter dette litt, dama trenger råd.

Skrevet

Bedre å angre på noe du har gjort, enn noe du ikke har gjort! Kontakt han du, kan jo hende han blir glad for det vettu:) Kan jo hende han har lyst til å ringe deg også, men ikke tør - eller er for stolt?

Skrevet

Ta en telefon, da får du også høre tonen i stemmen hans som kan fortelle deg litt hvordan situasjonen er ;)

Og siden du skriver at han hater meldinger, så er det vel en større grunn til å heller ringe.

Han har sikkert tenkt litt allrede ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...