Gjest Skrevet 14. september 2008 #1 Skrevet 14. september 2008 jeg ba sambo flytte på tirsdag og siden det har vi ikke snakket sammen. jeg gjorde det i sinne og nå når sinne har lagt seg så ønsker jeg ivertfall å snakke med han for å høre om han virkelig ville flytte ut. men jeg bare gråter så hormonelle osm jeg er om dagen, så klarer ikke ringe han, men tenkte å sende en melding å si at jeg har barnefri til uka om han vil komme innom en dag å snakke, er det for feigt eller??? eller for raskt ? eller skal jeg bare la han være i fred? rådvill nå, savner han jo veldig og vil gjerne ha litt mer avklaring på ting og tang...skal jo ha barn sammen...
Gjest Skrevet 14. september 2008 #2 Skrevet 14. september 2008 Nei, det synes jeg ikke er feigt! Hadde også foreslått for han å kontakte familievern kontoret. Det er veldig viktig for dere å snakke sammen uansett hvordan det blir fremover. Synes kanskje det er bedre med sms også jeg, så rekker han å "tenke" igjennom svaret Men mannfolk er generelt ikke så gla i meldinger de da. Stor klem og lykke til
Gjest Skrevet 14. september 2008 #3 Skrevet 14. september 2008 jeg vet at han hater meldinger, men da får han ivertfall muligheten til å tenke seg om om han vil møte meg i neste uke, istedet for å svare på sparket tenker jeg.. vet jo ikke om han er sint eller lei seg engang... takk for svar!!
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 14. september 2008 #4 Skrevet 14. september 2008 dytter dette litt, dama trenger råd.
camosilla Skrevet 14. september 2008 #5 Skrevet 14. september 2008 Bedre å angre på noe du har gjort, enn noe du ikke har gjort! Kontakt han du, kan jo hende han blir glad for det vettu:) Kan jo hende han har lyst til å ringe deg også, men ikke tør - eller er for stolt?
Solitude Skrevet 14. september 2008 #6 Skrevet 14. september 2008 Ta en telefon, da får du også høre tonen i stemmen hans som kan fortelle deg litt hvordan situasjonen er Og siden du skriver at han hater meldinger, så er det vel en større grunn til å heller ringe. Han har sikkert tenkt litt allrede ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå