KineMI Skrevet 14. september 2008 #1 Skrevet 14. september 2008 kan det være skadelig for ett evnt. befruktet egg? Evnt. kan man se noe om det er noe på gang da? Har eggløsning i dag og har time til spes. i morgen :S
Alessandro+baby i magen :) Skrevet 14. september 2008 #2 Skrevet 14. september 2008 Hei jeg tror ikke det. Men man kan jo aldri være sikkert. Du får spørre han da,for å være sikker! Klem
KineMI Skrevet 14. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2008 Ja jeg får høre med han. Grunnen til jeg lurer litt er fordi jeg var på ul i fjor og da så han noe der inne, spurte om jeg var gravid, noe jeg ikke viste om jeg var..eller jeg sa at jeg ikke trodde jeg var det. Da trodde han heller at det var en cyste, spylte inn vann og da så han at det ikke var en cyste. Blødde hvertfall mye etter dette og fikk en svak pos. g.test, så jeg tror at jeg var gravid.. Han får ikke spyle noe denne gangen for å si det sånn, men ettersom det er så tidlig etter eggløsning så er jeg bare redd for at han skal ødelegge noe som kan skje. Og jeg skal inn pga pcos og sjelden eggløsning..
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 14. september 2008 #4 Skrevet 14. september 2008 Hei, jeg var til innvendig ul dagen etter eggløsning. Jeg sa at jeg trodde jeg hadde hatt eggløsning dagen før, men han sa at det ikke gjorde noe. Får vel bare stole på det! Lykke til ihvertfall.
KineMI Skrevet 14. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. september 2008 Da har det sikkert ikke noe å si :) Kan de se om man har hatt el på det tidspunktet da?
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 14. september 2008 #6 Skrevet 14. september 2008 Tja... jeg var hos en merkelig gynekolog... Først sa han: "Der har vi en liten eggløsning ja!" Da jeg spurte om han virkelig kunne se det, så sa han: "Uhm... eh... nei... utstyret her er ikke *så* godt, så det går ikke n' å se!" :-/ Etter en liten stund sa han: "Jeg tror du har hatt eggløsning... det er mye som kan tyde på det... Se der, du har en liten dam av væske der, og det er nok eggløsningen!" Så ja, jeg tror de kan se det. Lykke til!
Spireklar m/augustspire :) Skrevet 14. september 2008 #7 Skrevet 14. september 2008 Han jeg går hos kan se det i hvert fall... Han sa han så løsningen og at slimhinnen inne i livmora var mer hoven, og at mensen kom om 14 dager, å det gjorde den Så ja, de kan nok se EL.
auro Skrevet 14. september 2008 #8 Skrevet 14. september 2008 Innvendig UL er vel ikke værre enn et samleie. Eller er jeg helt på bærtur. Har hatt innvendig UL to ganger og det virket ganske harmløst. Holdt ikke på å rotet rundt inni der.
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 14. september 2008 #9 Skrevet 14. september 2008 Enig med auro, tror heller ikke det er verre enn et samleie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå