Gå til innhold

April: Brownies...


Lykkelig mamma...

Anbefalte innlegg

Skal ha familieselskap her på tirsdag, og fikk plutselig så avsindig lyst til å servere brownies!! Men har aldri laget det selv, og mangler derfor en goooood oppskrift... Kanskje noen av dere der ute har en bra oppskrift? Vil ha en saftig, superseig, lav variant uten nøtter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skulle det ikke dukke opp noen fantastiske så er ikke Toro sin så verst faktisk :oD Nei, noen skikkelig husmor blir jeg aldri, selv om jeg har planer om hardtrening i neste permisjon :oDDD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du, jeg har prøvd mange forskjellige oppskrifter på brownies, men ingen blir så god som Toro sin ferdig-pose. Jeg liker å lage ting fra bunnen, men brownies kjøper jeg alltid fra Toro. De andre blir liksom tørrere, og ikke så seige, så jeg gidder ikke prøve lenger ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tror jeg jammen jeg går for to pakker Toro!! Har smakt dem og må si meg enig i at de er kjempegode ja... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers er den oppskriften som er først når du søker på google helt fantastisk nydelig!! Bare ha litt ekstra sjokoladebiter i istedet for nøtter.. Ikke tørr i det hele tatt!! -Kluet er jo igrunn å ikke steike kaken for lenge da.. Da blir de tørre uansett hvilken oppskrift du bruker...

 

*sikle* Ikke si sånne ting når man slanker seg, da!! *usj!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...