Gå til innhold

Den mørke avdelingen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge skal vi guttemødre avspises med den mørke avdelingen i butikken? Den avdelingen lengst vekk og med halvparten så mye å velge mellom som jentemødrene. Den avdelingen som man har lagt minst mulig i og noen ganger, ganske ofte faktisk, det virker som at innkjøperen bare har sopa sammen noe for å ha å tilby gutter og gutteforeldre. Ja til Jan Thomas som rådgiver da guttetøy skal kjøpes inn hos de store kjedene:) Meninger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åh jeg syns det er så mye fint gutte tøy jeg...syns det er så mye rart av jente tøy...

Skrevet

Tror dette varierer fra butikk til butikk jeg.. Noen er bare sååå triste at man nesten blir deppa av å gå dit, mens andre bare lyser mot deg.. Her i byen synes jeg høstklærne på Name It virkelig hadde skjønt dette med gutteklær altså..

Kanskje vi burde ha en underskriftskampanje for at butikker på få en innredningskonsulent dit for å freshe opp??

Skrevet

Jeg syntes det var nitrist å kjøpe gutteklær før. Nå har jeg gutt selv, og synes at noen av butikkene er blitt bedre. Men for all del, gutteavdelingen er myyye mindre i de fleste butikker. Dessuten varierer det veldig. Jeg synes Lindex har fått en del fint til gutter, og av de to lindexbutikkene i umiddelbar nærhet så er en morsom å handle i og den andre er klærne gjemt i en krok som du skriver.

Ellers handler jeg litt på Exit og der er de ikke bortgjemt :o)

Skrevet

Jeg er enig i at det er større utvalg i jenteklær enn gutteklær, men når en siler ut alt med Spiderman, Hello KITTY, Snoopy, Disney osv (og ikke minst disse forferdelige hodeskallene i begge kjønn er det generelt lite å velge i til begge.

Men gutteklærne er som regel lengst vekke fra inngangen ja, det har jeg merket meg

Skrevet

I butikken jeg jobber er det faktisk gutteavdelingen som møter deg først både i baby og barne- avdelingen. Og de er akkurat like store. :)

Skrevet

de butikkene jeg går i har ganske like store avdelinger som er plassert like strategisk til i butikken. Ofte på hver sin side av gå-stripa, men ja, gutteklær er kjedelig ( og jenteklær er altfor rosa)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...