prekæs Skrevet 14. september 2008 #1 Skrevet 14. september 2008 Hvor lenge skal vi guttemødre avspises med den mørke avdelingen i butikken? Den avdelingen lengst vekk og med halvparten så mye å velge mellom som jentemødrene. Den avdelingen som man har lagt minst mulig i og noen ganger, ganske ofte faktisk, det virker som at innkjøperen bare har sopa sammen noe for å ha å tilby gutter og gutteforeldre. Ja til Jan Thomas som rådgiver da guttetøy skal kjøpes inn hos de store kjedene:) Meninger?
silje-Thea 010108;) Skrevet 14. september 2008 #2 Skrevet 14. september 2008 åh jeg syns det er så mye fint gutte tøy jeg...syns det er så mye rart av jente tøy...
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 14. september 2008 #3 Skrevet 14. september 2008 Tror dette varierer fra butikk til butikk jeg.. Noen er bare sååå triste at man nesten blir deppa av å gå dit, mens andre bare lyser mot deg.. Her i byen synes jeg høstklærne på Name It virkelig hadde skjønt dette med gutteklær altså.. Kanskje vi burde ha en underskriftskampanje for at butikker på få en innredningskonsulent dit for å freshe opp??
~sjiraff~ Skrevet 14. september 2008 #4 Skrevet 14. september 2008 Jeg syntes det var nitrist å kjøpe gutteklær før. Nå har jeg gutt selv, og synes at noen av butikkene er blitt bedre. Men for all del, gutteavdelingen er myyye mindre i de fleste butikker. Dessuten varierer det veldig. Jeg synes Lindex har fått en del fint til gutter, og av de to lindexbutikkene i umiddelbar nærhet så er en morsom å handle i og den andre er klærne gjemt i en krok som du skriver. Ellers handler jeg litt på Exit og der er de ikke bortgjemt )
Tommage♀♂ Skrevet 14. september 2008 #5 Skrevet 14. september 2008 Jeg er enig i at det er større utvalg i jenteklær enn gutteklær, men når en siler ut alt med Spiderman, Hello KITTY, Snoopy, Disney osv (og ikke minst disse forferdelige hodeskallene i begge kjønn er det generelt lite å velge i til begge. Men gutteklærne er som regel lengst vekke fra inngangen ja, det har jeg merket meg
Lady Ivory Skrevet 14. september 2008 #6 Skrevet 14. september 2008 I butikken jeg jobber er det faktisk gutteavdelingen som møter deg først både i baby og barne- avdelingen. Og de er akkurat like store.
Gjest Skrevet 14. september 2008 #7 Skrevet 14. september 2008 de butikkene jeg går i har ganske like store avdelinger som er plassert like strategisk til i butikken. Ofte på hver sin side av gå-stripa, men ja, gutteklær er kjedelig ( og jenteklær er altfor rosa)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå