Anonym bruker Skrevet 14. september 2008 #1 Skrevet 14. september 2008 I natt hadde vi en skikkelig oppvask etter at han hadde vært på byen. Krangelen startet av noe ubetydlig før det kom til det som blir poenget mitt her. Jeg er veldig sjalu av meg, og er konstant redd når han er ute på noe. Det er fordi jeg for ett år siden tok han i å bedra meg. Han var ikke utro, men skrev intime meldiger med ei han har flørtet med siden lenge før vi ble sammen. Meldingene var veldig drøye, og vi har kranglet MYE om det i ettertid. Jeg sa i går at jeg fortsatt ikke stoler på han, og da sa han at han ikke stolte på meg heller. Det gjorde meg drittsur, for jeg har aldri, aldri noengang engang flørtet med en mann etter at vi ble sammen. Både han og jeg var ekstremt flørtete før vi ble sammen, men med en gang vi møtte hverandre ble det slutt (ihverfall fra min side) Han sa altså at han ikke stolte på meg, og sa "hvordan kan jeg vite at du ikke har skrevet sånne meldinger som jeg gjorde?", "hvordan kan jeg vite hva du egentlig er på når du møter venninner?" osv.. også beskyldte han meg for å ha "drevet" med eksen min og en kollega av meg etter at vi ble sammen. Så over til det jeg lurer på : er ikke dette LITT drøyt å anklage meg for uten noen grunn?? Jeg stoler ikke på han fordi han tidligere har bedratt meg, men han har ingen grunn til å beskylde meg for noe lignende! Har jeg grunn til å kreve en unnskyldning for dette, eller er det jeg som er urimelig??
Anonym bruker Skrevet 14. september 2008 #2 Skrevet 14. september 2008 Han bør unnskylde seg. Så lenge du aldri har gjort noe som tilsier at han ikke kan stole på deg så har han heller ikke "lov" å komme med slike argumenter. Det virker som om han må ha noe og beskytte seg med, og da går det tilbake på deg. Stå på. Du fortjener en unnskyldning. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 14. september 2008 #3 Skrevet 14. september 2008 Det er det jeg tenker også. Jeg har brukt bedraget mot han veldig mange ganger, men det gir han ingen grunn til å anklage meg for noe sånn likevel. HI
Anonym bruker Skrevet 14. september 2008 #4 Skrevet 14. september 2008 Du må slutte å gnåle om noe som har skjedd tidligere. Enten får du tilgi og gå videre eller gå fra han. Grunnen til at han anklager deg er vel fordi angrep er beste forsvar. Dere er begge like urimelige syns no jeg.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2008 #5 Skrevet 14. september 2008 Skjønner at du er forbanna, men jeg tror han har slengt det tilbake til deg fordi han var sint og frustrert. Min erfaring ang. nattlige krangler med alkohol i bildet er at de som regel er helt dustete når man våkner opp dagen etterpå og får tenkt seg om... Det han sa i natt var kanskje bare noe han sa der og da i "kampens hete"...
Anonym bruker Skrevet 14. september 2008 #6 Skrevet 14. september 2008 Enig med personen over her. Du får enten tilgi han, komme over det og slutte å slenge med leppa vær gang du blir usikker på deg selv, eller så får du innse at en fundamental tillit er brutt, og gå fra han. Hvis du fortsetter på denne måten risikerer du at han går fra deg. Kanskje det er til det beste for dere begge uansett? Jeg ville derimot gjort alt jeg kunne gjøre for å holde på en jeg elsker hvis jeg følte det var verdt det. Og da innebærer det å la han få tilgivelse for det som skjedde, og gå videre. Det betyr at du SLUTTER å dra frem ting han har bedt om unnskyldning for hundrevis av ganger.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2008 #7 Skrevet 14. september 2008 Han var vel full da. Og frustrert. Og hvis du stadig bringer opp at han gjorde noe dumt (ikke engang SÅ alvorlig) for ET ÅR siden, og sier at du enda ikke stoler på han, skjønner jeg han godt. Jeg hadde IKKE holdt ut å leve sånn.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2008 #8 Skrevet 14. september 2008 dette er så typisk; han prøver å vri samtalen over på deg, slik at fokuset flyttes og han går fri... Her hadde jeg stått på mitt, var jeg deg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå