Anonym bruker Skrevet 14. september 2008 #1 Skrevet 14. september 2008 Vil høre deres meninger Synes ikke det er så mange som kaller barna sine det nå...jeg vurderer det..
Matitt ,Mini, og Ny Mage:) Skrevet 14. september 2008 #2 Skrevet 14. september 2008 DET synes jeg er et fint navn:) Jeg har bare gode assosiasjoner med dette navnet.
Brillefint - Jadda! Skrevet 14. september 2008 #5 Skrevet 14. september 2008 Helt enig! Nydelig navn. Tenker på en søt, omtenksom og vennlig jente når jeg hører det navnet.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2008 #8 Skrevet 14. september 2008 Ja, det er et fint navn -på en voksen person. Men jeg syntes ikke det passer helt på et barn...
Anonym bruker Skrevet 14. september 2008 #9 Skrevet 14. september 2008 Kjempefint ) Mathilde er enda finere !
Anonym bruker Skrevet 14. september 2008 #10 Skrevet 14. september 2008 hehe... du har helt rett, ikke mange som kaller barna sine dettefor tiden. (heter det selv,så har tenkt litt på det) det er et veldig "vanlig"navn. står aldri feil navn på brev i postkassa, får aldri spm om hvordan det skrives osv..... jeg synes kanskje heidi er et bedre alternativ??
Anonym bruker Skrevet 14. september 2008 #11 Skrevet 14. september 2008 Liker det, enkelt og helt på siden av "Svannah Michelle Princess Hansen Nikolaysen" trenden. Vurderer faktisk Hilde om det kommer en jente til ettter denne:-)
Tommage♀♂ Skrevet 14. september 2008 #12 Skrevet 14. september 2008 Har en søster som heter Hilde, og for å være helt ærlig synes jeg ike det er så veldig fint. Litt kjedelig. Liker Vilde mye bedre, men det blir kanskje litt mer Hotl Cæs?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå