Gå til innhold

Test av vinter dresser....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at foreldre & barn kommer med en test av vinterdresser i neste nr som kommer i slutten av måneden.

Noen som vet om det går an å få sett denne testen før det?

Vil vite hvilke dresser man bør ligge unna...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke, og bryr meg ikke. :-) Har kjøpt Reima til 3-åringen, akkurat som jeg har gjort i alle år. Rett og slett fordi jeg er superfornøyd! :-)

Skrevet

Enig med solstråle69, disse testene bryr jeg meg døyten om. Husker det året KappAhl vant testen, de dressene skulle være så bra. Og måten de testen vanntettheten på tilsa at halvparten av mine bukser også van vanntette. Kjenner fler som kjøpte dressen som endte med å kjøpe ny i løpet av sesongen.

Kjøp kvalitet, og ikke heng deg opp i tester. Finn ut hva slags dress dere trenger og hvilken passform som passer dere :o)

Skrevet

Bryr meg ikke så mye om testene jeg heller ....har veldig god erfaring med ticket2heaven dressene - så da kjøper jeg de !! passer kroppene til jentene perfekt ! både i 2 delt & i hel dress !

Kjøper de fra Danmark, så er de en del billigere :o))

Skrevet

husker fa i fjor at reima og europris havnet på lik linje.. Vi hadde den fra europris.. holdt ut hele vinteren, kun bitte litt slitasje på kneene.. vesla var da 4 år.. veldig aktiv.. I år har vi reima.. vi får se om den holder like bra..

Skrevet

Vi har også ticket dress. Hvor kjøper du fra i Danmark og hvor mye betaler du da?

Skrevet

Noe som jeg syns er det viktigeste med en dress er at den er lett og komfortabel å ha på, spesielt for de minste. Å det har jeg ikke sett at de har hatt med i testene sine. Har vært rundt å sett på dressene på hm,kappahl osv. Men syns de er så tunge og klumpete, så her i huset sverger vi til reima.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...