Gruffalo Skrevet 14. september 2008 #1 Skrevet 14. september 2008 Ser at foreldre & barn kommer med en test av vinterdresser i neste nr som kommer i slutten av måneden. Noen som vet om det går an å få sett denne testen før det? Vil vite hvilke dresser man bør ligge unna...
solstråle69 Skrevet 14. september 2008 #2 Skrevet 14. september 2008 Aner ikke, og bryr meg ikke. :-) Har kjøpt Reima til 3-åringen, akkurat som jeg har gjort i alle år. Rett og slett fordi jeg er superfornøyd! :-)
~sjiraff~ Skrevet 14. september 2008 #3 Skrevet 14. september 2008 Enig med solstråle69, disse testene bryr jeg meg døyten om. Husker det året KappAhl vant testen, de dressene skulle være så bra. Og måten de testen vanntettheten på tilsa at halvparten av mine bukser også van vanntette. Kjenner fler som kjøpte dressen som endte med å kjøpe ny i løpet av sesongen. Kjøp kvalitet, og ikke heng deg opp i tester. Finn ut hva slags dress dere trenger og hvilken passform som passer dere )
Torpekjærringa Skrevet 14. september 2008 #4 Skrevet 14. september 2008 Bryr meg ikke så mye om testene jeg heller ....har veldig god erfaring med ticket2heaven dressene - så da kjøper jeg de !! passer kroppene til jentene perfekt ! både i 2 delt & i hel dress ! Kjøper de fra Danmark, så er de en del billigere ))
Galskapens overhode Skrevet 14. september 2008 #5 Skrevet 14. september 2008 husker fa i fjor at reima og europris havnet på lik linje.. Vi hadde den fra europris.. holdt ut hele vinteren, kun bitte litt slitasje på kneene.. vesla var da 4 år.. veldig aktiv.. I år har vi reima.. vi får se om den holder like bra..
~sjiraff~ Skrevet 14. september 2008 #6 Skrevet 14. september 2008 Vi har også ticket dress. Hvor kjøper du fra i Danmark og hvor mye betaler du da?
Mamma med to søte små Skrevet 14. september 2008 #7 Skrevet 14. september 2008 Noe som jeg syns er det viktigeste med en dress er at den er lett og komfortabel å ha på, spesielt for de minste. Å det har jeg ikke sett at de har hatt med i testene sine. Har vært rundt å sett på dressene på hm,kappahl osv. Men syns de er så tunge og klumpete, så her i huset sverger vi til reima.
Torpekjærringa Skrevet 14. september 2008 #8 Skrevet 14. september 2008 Hei Sjiraff ) http://www.butik-bambino.dk/group.asp?group=410 bestiller herfra ) akkuratt nå var det ingen tilbud - men plutselig kan en dress ( flyverdrakt) være satt ned fra 1000 til 600 - jeg kjøpte denne sist : http://www.butik-bambino.dk/product.asp?product=15614 med rosa innerfor til 550,- kr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå