Gå til innhold

Flere som har byttet til sportsvogn enda??


Growhow

Anbefalte innlegg

Da måtte vi til pers og bytte ut bagen med sportsvogn, siden junior nesten ikke hadde plass lenger. Flere som har byttet enda? Han ser da ut til å kose seg i sin nye vogn da, med saueskinnspose og greier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har også byttet. Burde gjort det for en stund siden, er bare et par cm å gå på i lengden i bagen;) Meen, trives ikke helt med sportsvogndelen vi da, så tyr til bagen iblandt ennå når han skal sove. Det skal være full liggestilling, men allikevel synes jeg vogna bikker for mye oppover i ryggen. Ser ikke godt ut. Han glir litt nedover, og ser bare for liten ut for vogna. Så er litt midt i mellom nå. Får se hva vi gjør med det. Hvilken vogn har dere da? Vi har Emmaljunga...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har byttet og er kjempefornøyde. jenta hadde fortsatt grei plass i bagen, men ble fort utålmodig fordi hun ikke fikk se noe. nå sitter hun og følger med på alt som skjer og storkoser seg. legger ned ryggen når hun skal sove, og sovner da raskere enn hva hun gjorde i baggen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, har dere byttet allerede? Glemmer nesten at noen babyer her faktisk er 4,5 mnd nå og kanskje begynner å ville sitte littegrann...

 

Jenta mi er 4 mnd om 4 dager, men har veldig god plass i bagen sin enda (Simo kombi). Men etterhvert nå som det blir kaldt og vi trenger voksiposen, må vi vel pakke vekk bagen... Den er nok for trang i bredden tror jeg.

Men så lenge hun er fornøyd med å ligge i vogna, skal jeg ikke begynne å sette opp ryggen i vogna enda. Hun tar nesten sit-ups om vi prøver å legge henne i armkroken og ellers halvt sittende, men er ikke stødig nok til å holde seg sittende enda nei:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at man har lyst til å gå over til sportsvogn/-del nå, de aller fleste er vel veldig opptatt av å se ut, ikke ligge nedi bagen.....Ü

 

Vi har en Buggis, og bagdelen er kjempestor, Andreas har fortsatt god plass. Jeg prøvde å sette ham i sportssetet, men det var så altfor stort til ham, det så helt corny ut. Og i instruksjonsheftet sto det at setet skal benyttes fra barnet kan sitte selv, eller fra 9 kg....og da har vi fortsatt litt å gå på.... Andreas, du får bare holde ut!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi byttet forje uke, 4,5 mnd.. Baggen begynte å bli trang, men hovedgrunnen var at han fra dag 1 har hatet å ligge i baggen/ligge på ryggen, så håper det blir bedre nå! :)) Foreløpig ser det lovende ut, og har en deilig kaiser saueskinnspose oppi! Reiser til varmere strøk lørdag så ville få prøvd ut sportsdelen denne uken, blir uansett trangt og varmt i baggen når vi skal være der en mnd så like greit å la den bli hjemme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vi har byttet idag fra simo combi til emmaljunga sin sportsvogn siden syns baggen blir så trang med voksipose oppi så vi byttet hele vognen:P Skal prøve den imorgen så blir spennende å se om hun trives oppi der:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me har og Buggis(bugaboo) å hu kan ha den lenge t for bagen e jo såå stor.. Forstår ikkje de som sa at denne virka så lita,e jo på str. med simo. Har kjøpt vogn pose nå. Endelig har de begynt å selge uten dun osv. Så me va på barnas hus å kjøpte en t 999kr..:) Virka kjempe bra-- BIRKIS:Ke farge har du på buggisen din? Me har heilt rød.. Men har 07 modellen fordi eg fikk an på 25% på Januar salget i fjor.. Kjempe fornøyd me an:) Å glad for at bagen e stor å go,å vogna e såå lett..

 

I LOVE MY BUGABOO:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har byttet til sportsvogn: Har dere vogn med vendbart håndtak eller sittedel?

 

Jeg har vogn slik at lillemann kan sitte mot meg når han fortsatt er liten. Men vil ha ny vogn, og usikker på om jeg skal prioritere vendbar sittedel.... Hmmm.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnen Collargol

Vi har bestilt og skal ta den med til syden når vi reiser til torsdag. MEN denne vognen kan legges helt ned, hadde den ikke kunne det hadde vi heller ikke byttet ut den andre ennå.

 

Når vi kommer hjem blir det vel å bruke SIMO med bagen igjen, spesielt når vi skal ute på tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan snu selve vogndelen, og har han mot oss når han er så liten. Kan snu den når han vil se verden :) Har Teutonia Spirit og foreløpig fornøyd, men ser at det blir bedre når han sitter selv. Fordelen er at den kan legges flatt, slik at han får sovet godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...