En Prins + Prinsesse Skrevet 14. september 2008 #1 Skrevet 14. september 2008 I begynnelsen av forholdet overrasket jeg min kjære mye oftere enn nå, men i går kjøpte jeg et stooort kort som jeg skrev masse fint i, og en liten gave ved siden av =) håper han blir glad når han våkner;)
petite fleur Skrevet 14. september 2008 #2 Skrevet 14. september 2008 Vi er ikke av den typen som skriver søte kort til hverandre lengre (var mye av det i begynnelsen siden vi bodde langt fra hverandre), men gaver kjøper vi til hverandre titt og ofte. Trenger ikke være noe stort, alt fra yndlingssjokoladen til en film den andre liker osv.
En Prins + Prinsesse Skrevet 14. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2008 det pleier vi å... bare snakk om en liten ting! roser hender det innimellom vi kjøper å =)
Ballongmage Skrevet 14. september 2008 #4 Skrevet 14. september 2008 hvor lenge har dere vært sammen da? her er det mannen som overrasker,jeg er alt for dårlig på det området...
En Prins + Prinsesse Skrevet 14. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. september 2008 vi har vært sammen i 4 år! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå