2gullklumper Skrevet 14. september 2008 #1 Skrevet 14. september 2008 Gutten min kastet opp i dag tidlig. Hørte han hosta, men er litt usikker på om han hostet så han kastet opp eller om han hostet fordi han kastet opp. Er ikke spesiellt forkjølet. Hadde dere sendt han ibarnehagen imorgen hvis han ikke kaster opp igjen?
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 14. september 2008 #2 Skrevet 14. september 2008 Ja, det hadde jeg gjort hvis formen hans er som vanlig utover dagen og han ikke kaster opp mer. Men er det omgangssyken så skal dem være hjemme i 48 timer etter siste oppkast.
2gullklumper Skrevet 14. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2008 da satser vi på at det går bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå