♥♥mortil4♥♥ Skrevet 14. september 2008 #1 Skrevet 14. september 2008 Nå ligger tulla ute i vognen (har gjort det i 1/2 time allerede) og hviler, guttungen, og jeg har spist frokost, jeg har drukket 2 kopper kaffe, og "dibbet" i 1/2 time. .......og storesøss, gubben, og svigermor ligger og sover! Noen som har det godt..hehe... Andre som har vært oppe siden klokken 05.30?
petite fleur Skrevet 14. september 2008 #2 Skrevet 14. september 2008 Har vært oppe siden 05.19, for å være pedantisk nøyaktig, da var det visst morgen :-/ Siden jeg er potte sylta var det ikke så lett å komme seg opp, men nå begynner jeg å våkne til. Nå ligger mini ute på verandaen og tar seg en lur. Har satt på en vask og bretta klær, fant ut det var innsats verdt en halvtimes dib :-)
Gjest Skrevet 14. september 2008 #3 Skrevet 14. september 2008 I dag sov vi faktisk helt til kl 7.00 Kan ikke huske sist vi sov sååå lenge ) Vi har fortsatt ikke kommet lenger enn til under et pledd på sofaen med barnetv.... Skal snart innta frokost. Blir været slik de har lovet så tror jeg vi skal prøve oss på en liten tur ut i skogen i dag. Finnes nesten ikke noe vakrere enn skogen om høsten )
Gjest Skrevet 14. september 2008 #4 Skrevet 14. september 2008 Har vært oppe i en halvtime jeg. Kunne godt sovet lenger men det er sambos tur i dag siden han ikke kom hjem før 3 i natt. Syns litt synd på han da, for mini tilter helt hvis jeg prøver å lukke soveromsdøra, så han har liksom valget mellom å bli forstyrra av mini med jevne mellomrom, eller høre på at mini står utfor døra og hyler som en stukken gris, pappadalt han? Neida:)
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 14. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. september 2008 Hehe....så herlig med pappadalter =) Har en her vi og. Ikke så ille nå da (han er snart 3 år) men tidligere var det omtrent slik du beskriver challaballa =)
Gjest Skrevet 14. september 2008 #6 Skrevet 14. september 2008 Min er bare 1,5 da, så det er ikke så lett å få han til å forstå at pappa har vondt i hodet og helst vil sove i fred. Syns synd på faren jeg da, var ute på fredag selv og var dårlig fra jeg sto opp i går til jeg la meg igjen (første gangen ut på 14 mnd) og jeg må si jeg var veldig glad for at det bare var minsta som var hjemme da, mini sov hos svigers:)
Alba44 Skrevet 14. september 2008 #7 Skrevet 14. september 2008 God morgen! I dag var det min tur til å stå opp tidlig, så jeg har nettopp krøpet ut av den varme, gode senga. I stua ble jeg møtt av en strålende opplagt sønn og blid mann ) ( jeg sto opp tidlig i går..)
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 14. september 2008 #8 Skrevet 14. september 2008 Oh, my- tidlig på'n??? Her har vi vært oppe siden 7.30 (da våkna jeg av at lillegutt hadde snudd seg "opp-ned" i senga, og satt seg fast)..Siden da har vi spist frokost, jeg har begynt på kaffekopp nr.2, og nå sover gullet søtt i vugga si.. mens gubben fremdeles ligger i senga og sover, noen som har det, altså...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå