mamman til 2 nydelige jenter Skrevet 14. september 2008 #1 Skrevet 14. september 2008 Du skal få mammaklærne, kan ikke tenke meg at det koster noe særlig mer enn en 100 - 150,- å sende i oppkrav. Er du fortsatt interessert kan du sende meg adressen din på [email protected], evt legge ut adr. din her hvis du ønsker det. Jeg skal i hvertfall få pakket tøyet i morgen og få sendt det på mandag.
1+1 ble 5 Skrevet 14. september 2008 #2 Skrevet 14. september 2008 heisann=) sitter her med et stort smil nå. har sendt deg en mail med adressen =o) tusen takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå