Kokkeli nyter våren:) Skrevet 13. september 2008 #1 Skrevet 13. september 2008 Sitter her kjempemett etter god taco ikveld, og planlegger morgen dagens måltider.. Har en kylling filet, og har rester etter kjøttdeig rester etter taco kveld. Så enten blir det nok hjemmelaget pizza eller noe slags rett med den kylling fileten. Har ikke helt bestemt meg enda..
Gjest Skrevet 14. september 2008 #3 Skrevet 14. september 2008 Vi skal ha hjemmelagde karbonader med poteter, grønnsaker og selvfølgelig masse stekt løk... namnam ) Skal snart begynne å steke en stor porsjon med karbonade. Fint å ha i fryseren også det.... )
katta og co Skrevet 14. september 2008 #4 Skrevet 14. september 2008 Elgstek med viltblanding,potet og saus.
Uro4 Skrevet 14. september 2008 #5 Skrevet 14. september 2008 Vi skal ha kjøttboller, fløtesaus og poteter....
småtroll:) Skrevet 14. september 2008 #6 Skrevet 14. september 2008 her blir det okstesteik med deilig tilbehør...gleder meg!!!!!!!!
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 14. september 2008 #7 Skrevet 14. september 2008 Helstekt indre filet' mener jeg det var som ligger hjemme i kjøleskapet. Gleder meg allerede. Er på jobb nå.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 14. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 14. september 2008 Nå blir det visst hjemmelaget pizza her. Har en del kjøttdeig igjen fra igår (taco) og to pølsepakker som begge er åpnet og må brukes idag. Så får lage pizza med rester på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå