Gå til innhold

panikk!! Snufs

Sirtiella & lille Amalie

Anbefalte innlegg

Skrevet

begynte å kjenne kynnera i ettermiddag kl 17ca.. Å har fått det ca regelmessig etterpå 15-30min mellomrom... Men minuttene har ikke blitt mindre av.. Holder seg på det! Kjenner jo at hun sparker osv. Men er kanske hysterisk no! Er i uke 22+4. Vær så snill å gi tilbake meld og råd hva jeg kan gjøre

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper du har ringt føden. Har du født før? Er du sikker på det ikke bare er ufarlige kynnere? Det er mye det kan gjøre for å hindre at du før så tidlig...håper du alt har fått hjelp:)

Skrevet

har ikke ringt føden nei... vil ikke virk som om alt er galt når jeg er gravid! men trur det har gitt seg nå faktisk.. har ikke hatt det på over en time.. kanskje det var bare kynnera.. isåfall så var det uvanlig mange på en dag.. mista tellinga for å si det sånn..har aldri født før så kanskje jeg er litt hysterisk men har aldri opplevd at kynneran har kommet ca regelmessig og over 10 gang på en dag...men får håpe at det har stoppet opp.. hvis ikke må jeg ringe føden.. han samboern min trur jo jeg har blitt hypokonder:P:P

Skrevet

Hei

jeg har masse kynnere ligger på mellom 10 og 20 i løpet av dagen, tok kontakt med legen da de begynte og gjøre vondt. ble sykemeldt og bedt om og holde meg helt i ro. jeg skal på føden på onsdagen til utredning vist det ikke ble noen endring da måtte jeg komme med en gang. har vært det samme, men etter en uke på sofaen er de ikke like intense. ta kontakt med føden de er kjempe behjelpelige. da slipper du og gå rundt og bekymre deg. stress og bekymringer gjør de nok ikke bedre iallefall ikke i mitt tilfelle.

Og har du mye stress på jobb, sykemeld deg om det er mulig.

Klems

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...