Gå til innhold

Hva synes dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snakket nettopp med min samboer i telefonen. Han er å jobber i huset vi holder på å pusse opp. Det er et rekkehus, med et rekkehus til bak oss og på sidene, ingen foran. Naboene som ligger vegg i vegg er vekkreist, og han gjør ting som ikke bråker. men jeg mener alikevel at det er for seint til å jobbe, og at han heller bør komme seg hjem, legge seg og fortsette i morgen. Han selv mener han fint kan være der i noen timer til. Blir så utrolig irritert, JADA, vet det er mange hormoner i sving, men har liksom ikke lyst å blli uvenner med naboene før vi flytter inn, også har jeg lyst å ha han hjemme llitt og. Ser han jo nesten aldri for tiden og når han er her er han så sliten, så vi sitter i hver sin sofa o ser på tv uten å snakke..

Vet ikke helt hvor jeg vil med dette, men måtte bare luftye meg litt, også samtidig høre hva dere hadde gjort i min situasjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vær glad han gjør det som må til for at dere skal kunne flytte inn:) Noen må jo gjøre det, og så lenge han ikke bråker, så er det vel ikke noe problem med naboer. At du vil ha ham hjem, er jo noe helt annet, og egentlig ditt problem;) Tenker du er glad den dagen du kan flytte inn;)

Hilsen beboer i borettslag med strenge regler på slikt som bråk;)

Skrevet

Situasjon?

Jeg ville ikke strekt det så langt for å kalle det en situasjon. Tenker du bør være glad du har en ivrig mann som står på.

Jeg tror du bør la han holde på til han selv føler det holder, men igjen så er dette en gutteting. Ang naboene så går det helt sikkert greit.

La din mann få være litt mann i denne perioden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...