Gå til innhold

kjenner noen igjen dette??


Mamma til gullet og en i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

 

Lurer så fælt...

 

Hadde EL mandag og rikelig med sex, hehe, både før og etter ;)

 

Allerede 3 dager etter EL begynte jeg å kjenne at det stakk og ble ømt ved brystene. Nå i helgen har jeg både vært litt uggen, trøtt i tillegg til ømme bryster, stikking i magen og murring i korsryggen. Har også litt "voksesmerter" i lårene(men det har jeg stort sett hver gang mensen er i anmars), og litt rar stikking/trykking på innsiden av lårene....

Merker også en del ekstra utflod...

 

Er veeeldig spent, men har bestemt meg (etter mye frem og tilbake) for å ikke teste meg før IKM, som etter mine beregninger er om en liten uke...

 

Kan jo godt være jeg tar feil fordi jeg er litt ekstra vâr på symptomer nå... ;) Har en liten gutt på 3 år fra før og da jeg ble gravid med han kjente jeg egentlig ikke så mye, tror jeg da, for jeg fokuserte ikke så mye på symptomer, var ikke en gang klar over at man kunne kjenne noe før menstrasjonen uteble. Et par dager etter at jeg skulle hatt mensen, la jeg plutselig merke til at brystene var ømme og at jeg var uggen....en venninnne sa til meg "Du er ikke gravid da..???" Neeeeeeei, svarte jeg, men i samme øyeblikk gikk det opp for meg og jeg kjappet meg til apoteket og kjøpte 2 graviditets tester. Begge viste 2 klare rosa streker..:!

 

Nei, får vel bare vente og se om jeg bærer på en liten bror eller søster til gutten min :)

 

"håper"

 

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var veldig ung når jeg ble gravid med nr. 1 så jeg vet jeg ble gravid 26.februar det året. Allerede 2-3 mars var jeg på ferie sammen to venniner og jeg var så ekstremt dårlig, jeg var uggen hadde virkelige menssmerter var øm og kvalm og hadde vondt overralt.. Ante ikke at jeg kunne være gravid! Helt til en av vennine mine ringte til legen, han trodde jeg kanskje var på vei til å få blindtarmbettendelse og ba meg passe nøye på...

 

Dagen etter var symptomene nesten borte og jeg hadde ikke vondt lenger, men gikk å var trøtt, småuggen og dårlig i over en uke til før venninen min ba meg ta en graviditetstest og jammen om den var positiv og jeg hadde et helt perfekt svangerskap uten kvalme og oppkast, uten vondter og smerter, bekkenløsning eller noe .. alt gikk kjempefint :-) Lykke til, skal krysse fingrene mine for deg, men jeg hadde tatt en test med en gang jeg .. hehe, hadde ikke hatt tolmodighet til å vente.. ( så hadde jeg sikkert tatt en til hver eneste dag resten av uka, hvis ikke de første var positive.. )

Skrevet

Mannen min er like spent som meg og vil at jeg skal ta en test allerede nå! Men jeg tror ikke den gir utslag enda. Jeg skal innrømme at jeg tok en på fredag *rødme*, men den viste selvfølgelig bare en strek :)

Visste det da, men måtte liksom prøve, hehe.

 

Skal ihvertfall holde meg til tirsdag da.. :) Fra og med da blir det nok hyppig testing..!

 

Må legge til at fra og med i dag tidlig har jeg vært kvalm og uggen...mulig det bare er innbildning nå som jeg er så fokusert. Får bare vente å se...!

 

Hehe, for et styr! :)

 

Ha en fin søndag, og lykke til til deg også, hvis du prøver da!

Skrevet

Hei!

'

Oj, det ser ut for at vi er mange som har ikm rundt søndag, mandag i neste uke! Jeg har også det!

 

Og ja, jeg har også mange (innbilte?) symptomer. Har hatt skikkelig vondt i brystene og brystvortene og økt utflod siden torsdag. Har også hatt stikninger i underlivet. Men det største symtomet, for meg, er at jeg har fått vanvittig vondt i bekkenet. Pleier å ha det uken før el og rundt el, men så pleier det å bli litt bedre igjen etter el. denne gangen har det bare blitt verre og verre. I natt har jeg våknet fordi jeg har hatt så vondt. Klarer nesten ikke å snu meg i sengen!!! Det er ikke innbilt, men kan jo selvfølgelig være at jeg bre har vondt. Har jo hendt det også, opp gjennom årene, at bekkenet plutselig slår seg helt vrangt, uten noe årsak.

 

Denne ventingen tar livet av meg...:)

 

Og ja, jeg klarte ikke å la testene mine ligge (jeg har tross alt en hel haug....:-)), men ble selvfølgelig neg. :-D Idioten meg...:-D

 

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...