Gå til innhold

Betyr dette fødetid?

mamma.til.perfekt.jentebaby :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som førstegangsfødende er jeg helt blank på hvordan kroppen oppfører seg når fødselen er i ferd med å begynne, så jeg håper at det er noen som fortsatt er våkne, og som kan si meg om det siste døgnets opplevelser kan tyde på at noe er på gang...

I går var jeg ganske dårlig form på ettermiddagen og kvelden, med kvalme og generelt ganske uggen..

På natten begynte jeg å få noe som minnet om kynnere, men de var sterkere enn noen gang, og kom i tre perioder, med ca en halvtimes mellomrom.. etterhvert roet det seg noe, men jeg var fortsatt om og rar i magen.. I dag har jeg også vært ganske øm og hatt noen småkramper, men ikke så ille som i natt.. Men nå når natten igjen er i ferd med å senke seg, begynner det å likne forrige nattens smerter.. Kan dette bety at det er noe på gang? Er forresten i 37. uke...

Håper noen med litt mer erfaring enn meg kan gi en amatør noen tips... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nja, det kan jo hende ;) om det ikke er start på fødsel så er det nok hvertfall modning som pågår, ta med gubben på en runde i høyet og se om det skjer noe etterpå (ligg litt etterpå sånn at spermen får virket)..

Om du er moden så kan det godt hende du får rier da nemlig ;)

Skrevet

Jeg vet virkelig ikke, men det er vel som hun over skriver, noe som jobber.

Siden du skriver at du er i 37. uke så er du vel 36 og noen dager på vei, da ville jeg faktisk ikke prøvd å fremskynde fødselen siden den lille har godt av noen dager til i magen.

Lykke til i alle fall og så håper jeg du får sove godt i natt!

Skrevet

Takk for kjapt svar...

Joda, stemmer det.. 36+3...

Har svangerskapsdiabetes, så babyen er over gjennomsnittet stor, pluss at jeg har fått brokk, noe som gjør at det gjør ekstra vondt nå når hun har blitt ca 3 liko stor.. Så begynner å bli rimelig sliten og lei... Så må nok innrømme at jeg håper at jeg snart er i mål...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...