mamma.til.perfekt.jentebaby :) Skrevet 13. september 2008 #1 Skrevet 13. september 2008 Som førstegangsfødende er jeg helt blank på hvordan kroppen oppfører seg når fødselen er i ferd med å begynne, så jeg håper at det er noen som fortsatt er våkne, og som kan si meg om det siste døgnets opplevelser kan tyde på at noe er på gang... I går var jeg ganske dårlig form på ettermiddagen og kvelden, med kvalme og generelt ganske uggen.. På natten begynte jeg å få noe som minnet om kynnere, men de var sterkere enn noen gang, og kom i tre perioder, med ca en halvtimes mellomrom.. etterhvert roet det seg noe, men jeg var fortsatt om og rar i magen.. I dag har jeg også vært ganske øm og hatt noen småkramper, men ikke så ille som i natt.. Men nå når natten igjen er i ferd med å senke seg, begynner det å likne forrige nattens smerter.. Kan dette bety at det er noe på gang? Er forresten i 37. uke... Håper noen med litt mer erfaring enn meg kan gi en amatør noen tips...
Gjest Skrevet 13. september 2008 #2 Skrevet 13. september 2008 Nja, det kan jo hende om det ikke er start på fødsel så er det nok hvertfall modning som pågår, ta med gubben på en runde i høyet og se om det skjer noe etterpå (ligg litt etterpå sånn at spermen får virket).. Om du er moden så kan det godt hende du får rier da nemlig
Herkules Skrevet 13. september 2008 #3 Skrevet 13. september 2008 Jeg vet virkelig ikke, men det er vel som hun over skriver, noe som jobber. Siden du skriver at du er i 37. uke så er du vel 36 og noen dager på vei, da ville jeg faktisk ikke prøvd å fremskynde fødselen siden den lille har godt av noen dager til i magen. Lykke til i alle fall og så håper jeg du får sove godt i natt!
mamma.til.perfekt.jentebaby :) Skrevet 13. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. september 2008 Takk for kjapt svar... Joda, stemmer det.. 36+3... Har svangerskapsdiabetes, så babyen er over gjennomsnittet stor, pluss at jeg har fått brokk, noe som gjør at det gjør ekstra vondt nå når hun har blitt ca 3 liko stor.. Så begynner å bli rimelig sliten og lei... Så må nok innrømme at jeg håper at jeg snart er i mål...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå