Anonym bruker Skrevet 13. september 2008 #1 Skrevet 13. september 2008 For å gjøre en lang historie kort: Har vært mye alene. Ønsket meg mann og barn. Prøvde match. Møtte en mann, sjarmerende, hyggelig - men fortalte også at jeg var nr 37 han datet via match. Gift to ganger tidl og skrøt av mange tidl forhold. Jeg likte han (ikke alt), innledet et forhold til ham. Men har følt meg utrygg hele tiden, han ønsket f eks å gjøre en canadisk dame gravid. Det sa jeg nei til, han gikk med på det (tror jeg) Vi har prøvd å lage barn, noe fort, men pga min alder kan jeg ikke vente. Han er en del eldre enn meg, 52 år. Avtalte at om det ikke gikk mellom oss, så skulle jeg ta meg av barnet alene. Ang sex med mannen så var det elendig... Men jeg tenkte det kanskje kunne bli bedre etterhvert. Jeg ble gravid i første prøveperiode! Men hadde dessverre en spontanabort denne uken. Han var ute og reiste. Kom tilbake i dag. Jeg tok det som en selvfølge at vi skulle ses. Men han hadde avtalt annet hele dagen og kvleden isf å ta seg litt av meg. Jeg har prøvd å kommunisere med ham, men han gir blaffen i meg. Dette gjør skikkelig vondt. Jeg har vært sint og avsluttet forholdet. Hva synes dere?
Anonym bruker Skrevet 13. september 2008 #2 Skrevet 13. september 2008 Jeg ville ikke innledet noe forhold til han i utgangspunktet. ville heller dratt til Danmark på storken og blitt gravid alene om jeg hadde trengt det.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2008 #3 Skrevet 13. september 2008 Hei. Jeg hadde ikke innleddet et forhold med en sånn mann. Det finnes bedre fisker i havet :-)
Anonym bruker Skrevet 13. september 2008 #4 Skrevet 13. september 2008 Takk for svar! Ja, det var riktig og avslutte. Men vondt er det å være alene igjen. Håper jeg finner en bedre mann :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå