Kaimana*prøvernr2* Skrevet 13. september 2008 #1 Skrevet 13. september 2008 Denne uken har vært skjønn i forhold til forrige uke,forrige uke var jeg hjemme fra ons-lør,men denne uken har gått veldig fint,kun vært litt kvalm på morgenen. gulerøtter og vann hjelper en del for meg,det er så og si det eneste jeg få i meg. men nå kjenner jeg det er på vei tilbake igjen,er det flere som har det slik,er i uke 7nå
Kaimana*prøvernr2* Skrevet 14. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 14. september 2008 ingen som har det slik assa?
Thessa og Bebbis Skrevet 14. september 2008 #3 Skrevet 14. september 2008 Blir kjempe plutselig kvalm og får noe som ligner på "hold" øverst i magen, men forsvinner med engang jeg spiser eller drikker noe. Kommer helt plutselig... tror jeg også er i uke 7 nå straks
Elisan Skrevet 15. september 2008 #4 Skrevet 15. september 2008 Jeg har skikkelig "av og på kvalme" også. Men det varierer for meg også. Det er dager jeg PLUTSELIG blir skikkelig kvalm!! Brekker meg skikkelig. . litt flaut hvis jeg ikke er hjemme :-( Det er dager jeg er fin hele dagen også. . mystifistisk!!! Når i Mai har du termin da Therese?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå