Gå til innhold

Av og på kvalme


Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne uken har vært skjønn i forhold til forrige uke,forrige uke var jeg hjemme fra ons-lør,men denne uken har gått veldig fint,kun vært litt kvalm på morgenen.

 

gulerøtter og vann hjelper en del for meg,det er så og si det eneste jeg få i meg. men nå kjenner jeg det er på vei tilbake igjen,er det flere som har det slik,er i uke 7nå

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som har det slik assa?

Skrevet

Blir kjempe plutselig kvalm og får noe som ligner på "hold" øverst i magen, men forsvinner med engang jeg spiser eller drikker noe. Kommer helt plutselig...

 

tror jeg også er i uke 7 nå straks

Skrevet

Jeg har skikkelig "av og på kvalme" også. Men det varierer for meg også. Det er dager jeg PLUTSELIG blir skikkelig kvalm!! Brekker meg skikkelig. . litt flaut hvis jeg ikke er hjemme :-(

 

Det er dager jeg er fin hele dagen også. . mystifistisk!!!

Når i Mai har du termin da Therese?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...