Gå til innhold

brukt voksipose

Anbefalte innlegg

Skrevet

BØR jeg rense/vaske voksiposen jeg har fått kjøpt brukt?

er det noe jeg må gjøre med den før jeg bruker den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den bør kunne vaskes på 60 grader, kan den ikke det er det ikke noe å ha til en bebi.

Skrevet

Ha Ha vaskes på 60 grader du liksom. Det er ull i dynen og den skal egentlig renses, men jeg vasker min på ullprogram. Trekket er i 100% bomull og kan vaskes på 60 grader.

Jeg ville helt klart ha vasket/renset den før bruk..

Jeg kjøpte også brukt voksipose og det var faktisk ett av mine beste kjøp. 500 kr og nesten ikke brukt. Jeg har brukt den 3 år til første og nå skal nr. 2 bruke den like lenge:o)

Skrevet

Ja, bare le, men det er ikke anbefalt å utsette små barn for avgasser fra andres gulp, urin, avføring eller andre avfallstoffer. Om det er en madrass eller en voksipose er for meg ett fett. Men for noen er det viktigste å spare penger.

Skrevet

For deg er det ett fett, men det er ikke virkeligheten. Du kan bare sende en mail til krybbedødsforeningen om du lurer.

Skrevet

oki.. har ikke sett posen i butikken enda, så jeg har bare sett bilder av den på nett jeg.. derfor jeg lurer.. men er det trekk på den så går det vel greit å vaske det på vanlig måte...

tenkte vis vi får en voksi til 1000kr ca og bruke masse penger på rensing i tillegg da kan jeg heller kjøpe ny....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...