gerd Skrevet 13. september 2008 #1 Skrevet 13. september 2008 Dere som skal ha / har hatt: Hvor lenge før termin blir dette planlagt? Føler dere de tar utgangspunkt i når dere har født barn i henhold til termin før? Bare lurer - skriv gjerne hvilket sykehus....
Gjest Skrevet 13. september 2008 #2 Skrevet 13. september 2008 Som førstegangs fikk jeg beskjed om at to uker før termin var vanlig.
blomsterbarna Skrevet 13. september 2008 #3 Skrevet 13. september 2008 Jeg fikk bare fire dager før. Det var ved sykehuset Østfold. Fikk beskjed om at de skulle ta så nærme termin som mulig, men dette var i sommerferien så det var nok derfor...
Skurvelurven Skrevet 14. september 2008 #4 Skrevet 14. september 2008 Jeg tok keisersnitt pga stor baby i seteleie. Det ble avgjort 3-4 uker før termin, og keisersnittet ble tatt 9 dager før termin på A-hus.
celodi Skrevet 14. september 2008 #5 Skrevet 14. september 2008 Jeg har hatt 2 ks fordi vannet gikk 14 dager før,men ingenting skjedde.Ble satt i gang,men fikk ikke åpning så det ble hasteks med begge.. Venter nå nr 3,og skal på sykehuset og få vite dato og klokkeslett på torsdag.Regner med det blir i mellomjula.Fikk beskjed om at de vil ta meg i uke 37 siden mine tidligere fødsler har startet 14 dager før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå