Anonym bruker Skrevet 13. september 2008 #1 Skrevet 13. september 2008 Jeg kan aldri oppleve kjærligheten aldri stå hvit brud for jeg kan ikke glemme varmen fra din hud Aldri vil jeg føle brusen av lykken, ren og fri for jeg kan ikke slippe savnet som i meg rir Alltid lever jeg på grensen Alltid mellom natt og dag for jeg kan ikke leve gjennom de mange slag Tragisk eller?
Anonym bruker Skrevet 13. september 2008 #2 Skrevet 13. september 2008 Hæ? Høres ut som noe en fjortis har sendt inn til "Romantikk" eller noe.
Deep Shit Junkie Skrevet 13. september 2008 #3 Skrevet 13. september 2008 så frekk du er anonym over her. Diktet var fint det. Handla om at hun mista jomfrudommen litt tidlig bare. Hun skrev at hun aldri kan stå hvit brud.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2008 #4 Skrevet 13. september 2008 Jeg synes det virker som litt dypere enn en fjortis ville skrevet jeg da... Det var fint
Anonym bruker Skrevet 13. september 2008 #5 Skrevet 13. september 2008 Jeg tolker det som billedlig det at hun ikke kan stå hvit brud.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå