Gå til innhold

Hvor tidlig "visste" du at du var gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har det gått 8 dager siden jeg tror jeg ble befruktet. Magefølelsen min sier jeg er gravid. Kommer til å bli fryktelig skuffet om jeg tar feil... Har begynt å få ømme bryster (om jeg ikke innbiller meg ting da..) Tester til helgen igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg merket at jeg hadde ømme bryster, noe jeg også hadde i første svangerskap. Våknet en morgen (sover på magen) og sa til samboer at jeg var gravid. Han lo godt av meg, for jeg hadde jo ikke tatt en test engang. Men da jeg fikk tatt testen, så var den positiv som jeg trodde. Kan vel ha vært ca 3 uker på vei... Håper magefølelsen din stemmer da. Krysser fingrene. :)

Skrevet

Jeg kjente det ca en uke før ikm hver gang. Ømme bryst, null lyst på sukker (er vanligvis helt hekta, unntatt når jeg er gravid) og litt rar følelse ellers, det har skjedd tre ganger. Men jeg har også blitt lurt to ganger av mensen når jeg har håpet veldig på å være gravid da.

Skrevet

Jeg visste det halvannen uke etter befruktning. Jeg hadde faktisk en drøm hvor jeg sa til meg selv: "gravid, gravid, gravid."

Da visste jeg det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...