Gå til innhold

Vogn som kan brukes på tur i skogen???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om en vogn som er god og gå på tur i skogen med? ikke midt inni skogen altså, men på grusvei o.l. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er superfornøyd med TFK joggster twist på grusveier. Vi går lange turer (7-10 km) flere dager i uka :)

Skrevet

Hvilken simo? har simo kombi, men har ikke prøvd den i skogen enda

Skrevet

Jeg har simo kombi, og synes den er super på skogsveier :-)

Skrevet

Simo kombi!

Jeg prøvde meg på en skikkelig skogs-sti en gang.

Gjørmete, full av grener og store steiner. Funka fint det :)

Men var bra sliten etterpå!

;)

Skrevet

Enig i at Simo kombi funker bra på skogsvei/ sti. Har god demping, så den lille har det komfortabelt oppi der. Ja, den er litt tung, men da får man jo litt ekstra trim;)

Skrevet

Er jo ingenting som er bedre dersom jeg slipper å kjøpe enda en vogn:) Må nesten prøve en dag da:)

Skrevet

Det må du, den e deilig på grusveier :)

Skrevet

Hei

Vi kjøpte en brukt Teutonia Y2k som ekstra vogn til vår første sønn da han var nesten året. Han var ikke særlig glad i å bli trillet i simovogna. Da han fikk sitte fra meg på tur ble det noe helt annet... det var mye artigere å se på omgivelsene enn å se på mora si, he he

For å komme t poenget..... Den var knall god til å bruke på tur, også i svært ulent terreng :) Stødig og meget lettkjørt!!

Skrevet

Du vet at det går an å snu sittedelen på vogna, eller?

Skrevet

Da var Simo vogna testet og det gikk jo kjempefint:) litt tungt til tider men det hadde det vel vært med hvilken som helst vogn....

Skrevet

eh.. ja da d veit æ..

Men syntes det var greit å ha Simovogna mot meg da den ble brukt mest til sovevogn.

Med Teutoniaen får man sjekket småen i titteluke i kalesjen.

Simovognene er jo store og tunge... etter min mening er de kun duganes som sovevogner!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...