Anonym bruker Skrevet 13. september 2008 #1 Skrevet 13. september 2008 Jeg vet du har vært litt sensitiv i det siste med alt som har vært oppe, men hva har joggebukser og Yppert med hverandre å gjøre da?
hit og dit Skrevet 13. september 2008 #2 Skrevet 13. september 2008 hehe, var det det som skjedde. Sensuren tar litt av eller?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 13. september 2008 #3 Skrevet 13. september 2008 hehe.. hva var det som gjorde at de klikket nå da? at man kunne ta av joggebuksene så lett? eller at noen kunne føle seg støtt fordi de bruker joggebukser? hehehe bra moderator har perspektiv på ting.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2008 #4 Skrevet 13. september 2008 Ja eller så var det kanskje et sensitivt emne for moderator da tenker jeg. Mulig jobbebukser er et must der. hmm...
Anonym bruker Skrevet 13. september 2008 #5 Skrevet 13. september 2008 Absolutt alt som omhandler en viss dr. eller yrket homeoterapi blir jo slettet her for tiden, så hun ville vel bare vise at hun faktisk er i stand til å slette noe annet også, og valgte et tilfeldig innlegg for å markere seg.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 13. september 2008 #6 Skrevet 13. september 2008 kanskje modde går med joggebukser? og kanskje mannen hennes ikke vil ha sex med henne?
Anonym bruker Skrevet 13. september 2008 #7 Skrevet 13. september 2008 Ja jeg vet at å gå uten sex til tider kan være ganske så frustrerende, så hadde jeg hatt en slik rød lysende knapp ville nok jeg gått litt amok og hevnet meg over alle andre damer som får noe.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2008 #8 Skrevet 13. september 2008 Jeg ønsker en uttalelse av moderator på denne takk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå