Gå til innhold

Jeg kjøper alt for mye klær..

Anbefalte innlegg

Skrevet

... så nå skal jeg ha shoppingfri frem til Desember!!!! Noen som vil være med?

Dessuten skal jeg ha sparemåneder nå, så jeg har penger til å gjøre all juleshoppingen i Amsterdam . Spare, spare, spare!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nehei. :P

Har hatt nok sparemåneder i det siste. (som før sommeren)

Skrevet

haha, blææææ! da skal du få kose deg med shoppingen din.

seriøst, jeg har virkelig nok nå. Og med laredoute koden så har jeg gjort både meg og monajenten blakk.. og hun frister meg med lasenza undertøy. Vi er dårlig for hverandre mona!!! Tenk om vi var naboer, da hadde vi mista huset og måtte blitt med på luksusfellen!!!

Skrevet

Jeg er med!!

Skal også ta juleshoppinga i Amsterdam :)

Skrevet

Nesten.. hehe.. Blir ikke mye klesshopping på meg fremover.. Blir kanskje et par bukser.. Men det er nok det også.. Frem til April.. :P

Skrevet

bolla23

når skal du dit?! :o

BRA!

Skrevet

Desverre... blir ikke med på den.

Har vært uten inntekt de siste 2 mnd, og nå er garderoben full av klær som av en eller annen grunn er for store, eller bare altfor sommerlige.

Så nå har jeg verdens beste unnskyldning for å handle klær når jeg får noen kroner på konto.

Skrevet

herregud, tenk om jeg ble gravid!! jeg har gitt bort hele gravid-garderoben min fra sist gang. da må jeg jo shoppe. jaja.heheheh.

dessuten har jeg lov å shoppe nødvendigheter til lille og truser/sokker/strømpiser til meg selv.

Skrevet

Hehehehehehe det er helt sant. Men vi blir da søren meg lekre, ja???

Supersmukke, det er det vi er:-D

Men nå må jeg også spare (tror jeg) og krysse fingrene for at det blir Parismona 1. januar:-D

Men du søtami? Det hadde vært superkoselig å være naboer da.....selv om vi kunne solgt det ene huset og delt det andre, for da kunne vi ha SHOPPET MASSE:-O :-D

Skrevet

jaaah! som en stor lykkelig familie!! men jeg flytter ikke til bergen by asso!!!!

Skrevet

November/desember. Har ei svigerinne der, så vi er så heldige at vi kan dra dit anytime :)

Når skal du??

Skrevet

4 til 7 desember... :D

åh så kjekt å ha familie der!! :D

Skrevet

*geipe* gå å gjør lekser du nå, og dusje!!!!!

Skrevet

VELDIG greit :) Jeg bare elsker den byen!

Kanskje vi drar dit samtidig! Vi kan ta oss en spasertur og hilse på de hyggelige damene downtown... hehe.

Skrevet

Påstår du at jeg er skitten?????!?!?!?!?!

Skrevet

hehe, jeg likte damene jeg. det var så surrealistisk at man bare må smile av det hele! :D

byen er hel-skjønn! ble helt forelsket etter vi var der i sommer.

Skrevet

Løsningen er å bli på tjukken ;) da er det plutselig dritt kjedelig å kjøpe klær til seg selv!

Men det blir i tillegg dobbelt så mange lysestaker, rammer, pynteputer osv da *sukk*

Skrevet

Jeg får ikke lov å kjøpe mer nå jeg... Har rett og slett ikke plass i skapet :S Kjøpte to nye topper og ny jakke i dag. Huff... jeg er ille! Kjøper og kjøper og kjøper... Må legge meg av den uvanen!! :P Nå har mannen sagt at for hvert plagg jeg kjøper, må jeg gi 3 til Fretex o.l. Åhhhhe, alle fine klærne min... buhhh! :(

Skrevet

Ja, de er søte de. Men jeg må innrømme at jeg skvatt litt første gangen. Trodde vi var i en helt annen del av byen. Aner fred og ingen fare, og WHAM! Der var det en pupp, gitt. hehe.

Fantastisk vakker by :)

Skrevet

Jeg skulle gjerne vært med, men har noen barn som trenger litt utstyr til vinteren.

Økonomien hadde hatt godt av det denne mnd i alle fall.

Ungene har masse av klær, men jeg har nok ikke all verden....Ikke mannen heller. Ikke så kult å handle til seg selv som ungene:P

Skrevet

Den kan jeg ikke kjenne meg igjen i det hele tatt! ;)

Det er jo sååå mye kulere å handle til seg selv! En baby på 8 mnd hadde ikke brydd seg om jeg så hadde kledd han i turban.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...