venter på sommerbaby:) Skrevet 13. september 2008 #1 Skrevet 13. september 2008 Carrie Bradshaw (husker ikke original-navnet i farta). Altså hun i sex and the city har kommet med en ny paryme. Hva heter den og noen som synes denne er god? hva lukter den? En mor som skal kjøpe parfyme til meg i tax free i morgen og jeg må komme med en parfyme. Andre tips mottas med takk:)
Malin G. Spann Skrevet 13. september 2008 #2 Skrevet 13. september 2008 Jeg syns Dior sin Pure Poison lukter så godt. Har brukt den i flere år, men har ikke peiling på hva den lukter :-)
venter på sommerbaby:) Skrevet 13. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. september 2008 ok:) takk! dytter litt jeg.. kom gjerne med flere innspill her. Gi meg en god parfyme, og beskriv hvordan den lukter! Jeg kunne tenke meg å prøve noe nytt. Dem jeg har brukt tidligere: chance fra chanel, 1881 fra Cerutti.
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 13. september 2008 #4 Skrevet 13. september 2008 Hadde ikke villet kjøpt noe uten å prøve den først. En parfyme som lukter godt på andre kan lukte pyton på deg! Det har jeg erfart for jeg prøvde ei venninde sin parfyme som luktet kjempegodt, men luktet helt jævlig når jeg fikk den på meg....
venter på sommerbaby:) Skrevet 13. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. september 2008 er klar over dette, men nå er det slik at jeg får en parfyme i morgen, om den lukter pyton på meg gir jeg den bare videre til noen som den kan lukte godt på
Grip noen i å gjøre noe godt Skrevet 13. september 2008 #6 Skrevet 13. september 2008 Oscar fra Oscar de la Renta er en god duft,like god til hverdags som til fest synes jeg:). Den er på en måte nøytral uten å være kjedelig(rar beskrivelse kanskje?).Eksklusiv er den uten at den er spesielt dyr. Mvh
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 13. september 2008 #7 Skrevet 13. september 2008 CK One (den originale) synes jeg er god. Den er frisk og god, ikke tung.
Leontine Skrevet 13. september 2008 #8 Skrevet 13. september 2008 DKNY Be delicius; lukter friskt eple....
Gjest Skrevet 13. september 2008 #9 Skrevet 13. september 2008 Poeme noah kashmere mist (eller noe sånt)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå